קוד האימון לעסקים

שיטה מוכחת לקידום חברות וארגונים לתוצאות שיא

למה קוד האימון

כיצד תהליך אימון אישי לעובדים יכול לעזור לעסק שלך?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע בנושא

    קוד האימון לחברות ועסקים נותן מענה מושלם לכל ארגון אשר מרגיש שהעובדים והמנהלים שלו יכולים לתת תפוקות טובות יותר, וזאת באמצעות סדרת מפגשי אימון אישי אשר ממקדים ומפקסים את העובד / מנהל וממקסמים את הפוטנציאל של העובד / מנהל בתפקידו.

    מטרתו של אימון ארגוני ממוקד לעובדים ומנהלים הינה לייצר ערך גבוה יותר לעובד ולחברה. באמצעות שיטת הקוד המנצח, שהוכחה כבר על למעלה מ-300,000 איש ואישה, אנו מוודאים כי כל העובדים אשר עוברים את האימון האישי בחברה עוזרים לקדם את מטרות החברה ויעדיה.

    השיטה מסייעת לארגון להתמודד עם סוגיות כגון:

    • יעילות והגדלת תפוקות בתפקיד
    • נאמנות ומסירות לארגון
    • התייעלות וכלים לטווח ארוך
    • מיקוד במטרה ויעדים
    • יצירת סביבה מקדמת (ממשקי עבודה איכותיים)
    • ועוד..
    אני הגדול - קוד המנצח


    הצלחה מעשית

    מובילים אותך להתפתחות וצמיחה!

    אנשים אשר מצליחים בתפקידם ואשר מרגישים שהחברה בה הם עובדים משקיעה בהתפתחותם, עובדים בצורה סינרגטית עם הארגון ומחזיקים לאורך זמן. הם מבינים ופועלים על פי סט של חוקים ברורים של הצלחה, ופועלים בהרמוניה עם החוקים הללו. הם מחזיקים בתמונה מנצחת ברורה של מה שהם רוצים – בעוד רוב האנשים לא באמת יודעים מה הם רוצים…

    אל תתבלבלו – גם להם יש פחדים, גם להם יש תפיסות מעכבות ואמונות מגבילות, אבל הם מבינים ויודעים כיצד לפעול על אף התפיסות הללו וכיצד לפרוץ את הגבולות שלהם, כדי לנקוט בפעולות שיקדמו אותם לתוצאות הרצויות שהגדירו לעצמם בתפקידם.

    אנשים מנצחים מבינים שהם חייבים לקחת שליטה על החיים שלהם , מקפידים ”לתדלק“ ולהשקיע בעצמם , מוכנים לשלם את המחירים כדי להגשים הישגי שיא בכל תחום בחייהם.



    השיטה

    עקרונות שיטת קוד המנצח לאימון ארגוני ממוקד בחברות וארגונים

    תהליך מובנה ושיטתי שמוביל לפיתוח והגשמה מקצועית (ואישית)

    תרומה מכרעת להשגת יעדים לאורך זמן בטווח הקצר

    חיזוק הדימוי, הביטחון והחוסן המקצועי (והאישי)

    פיתוח מיומנויות מנהיגות והובלה (למנהלים)

    חיזוק ערכי השייכות והנאמנות לארגון

    יצירת מיקוד ומוטיבציה להשגת מטרות ויעדים עסקיים

    עיקריו של שיטת קוד המנצח הנו בדפוסי "מערכת ההפעלה" הייחודית שלו – המניעה עשייה מכוונת תוצאות

    מאפייני המיקוד, המובנות, השיטתיות וההתחברות הרגשית של האימון הפכו אותו, מעבר לתרומתו בהעלאה משמעותית של תוצאות והישגים אישיים וארגוניים, גם כלי למתודולוגיה התורמת להשגת תוצאות, בטווחי זמן קצרים ולשיפור משמעותי באיכות חייו וביצועיו של המתאמן.

    בקוד האימון עשרות מאמנים ואנו מציעים לכם להעניק למנהלים ועובדים מטעמכם תהליך אימון אישי ופרטי ע"י מאמנים שהוכשרו בשיטת קוד האימון.

    תהליך אימון ארגוני אישי כולל 15 מפגשים (פעם בשבוע כאשר המפגש הראשון משותף לכלל המתאמנים) של שעה כ"א , האימון מתבצע בזום ו/או טלפונית כך שהוא יעיל ואפקטיבי ומתואם בין המתאמן למאמן.

    המתאמן עובד על 2 מטרות, האחת אישית והשנייה מקצועית.

    מתווה לאימון

    קוד האימון הנו בית ספר מקצועי שמספק שירותי אימון אישי במודל  מוכח.

    אנו מתאימים למתאמן מאמן בעל רקע מקצועי ואישי שיבטיח תהליך אפקטיבי, עם זאת ניתן להחליף למאמן אחר במידה הצורך, יש לנו עשרות מאמנים מעולים.

    שלבים בתהליך התאמת מאמן למתאמן:

    • עם הזמנת האימון למנהלים / עובדי החברה תתקיים "פגישת עומק" עם המנכ"ל / מנהל אחראי להבנת הארגון, יעדיו ו"רוח המפקד". מטרת הפגישה  להיערך מקצועית ולהנחות את המאמנים  בחזון ויעדי החברה,
    • במקביל, תיקבע פגישת התנעה ראשונית עם כלל המתאמנים (פרונטלית או בזום) בכדי לבצע את הפעולות הבאות:
    • רתימת העובדים לתהליך – יצירת מוטיבציה בקרב העובדים.
    • הסבר על התהליך, למה הוא חשוב, איך זה עובד, סודיות וכדומה.
    • הצגה וחתימה על הסכם האימון האישי (יוצר מחוייבות).
    • מילוי שאלון יכולות בתפקיד ראשוני לקביעת בסיס השוואה.
    • מילוי שאלון אישי בפורמט דיגיטלי לצורך התאמת המאמן האישי למתאמן.
    • הכנה לתהליך האימון ע"י מילוי מודל גלגל החיים האישי והמקצועי.
    • בסיום הפגישה, השאלונים האישיים עוברים להתאמת המאמנים שמתבצעת ע"פ קריטריונים מקצועיים ואישיים להגברת הצלחת האימון.
    • התהליך ינוהל ע"י מדריך מנוסה שמנהל את התקדמות תהליכי האימון.
    • לאחר השיבוץ, כל מתאמן ייצור קשר עם המאמן שלו לשיחת הכרות וקביעת מועדי אימון שמתאימים ל 2 הצדדים.
    • האימונים יבוצעו טלפונית או בזום (בעדיפות לזום).
    • באמצע האימון המתאמן ימלא משוב אישיים על מנת לבחון התקדמות ולדייק את אפקטיביות האימון.
    • בסיום תהליך האימון המתאמן ימלא משוב סיכום שכולל שאלון יכולות בתפקיד למדידת אפקטיביות ותוצאות האימון. 
    • במקרים הנדירים שבהם המאמן אינו מדיוק למתאמן מנהל האימון יציע, לאחר בדיקה להחליף מאמן.


    המשימה שלנו:

    "להעניק לחברה שלך את המאמנים, הכלים והשיטות שיובילו אתכם לחיזוק הערכים האישיים, יצירת תרבות ארגונית מנצחת והגשמת מלוא הפוטנציאל העסקי!"

    איך זה עובד

    שיטה מוכחת לקידום חברות וארגונים לתוצאות שיא

    תוכנית האימון לחברות עסקיות בשיטת הקוד המנצח מלמדת שיטה קלה, פשוטה ליישום, מעשית, צעד אחרי צעד בכדי להוביל עובדים/מנהלים להישגי שיא בקריירה שלהם ובחיים האישיים. אימון אישי לעובד/מנהל הוא תהליך ממוקד תוצאות תחום בזמן שחברות וארגונים בארץ ובעולם עושים כדי לקדם את השגת תוצאות החברה, לבסס תרבות ארגונית של מנצחים ולייצר מנהיגות בקרב העובדים.

    אימון ארגוני ממוקד כולל 15 מפגשים של העובד עם המאמן ומיועד להעניק לעובד/מנהל מוטיבציה, כלים ואנרגיה להשגת יעדים מקצועיים ואישיים.

    הצוות המנצח

    מובילים את תוכנית קוד האימון לעסקים

    גולן אטד קוד האימון

    גולן אטד

    סמנכ"ל פיתוח עסקי לחברות ועסקים בקוד האימון.

    בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול, תואר שני במשפטים, מאמן ומגשר מוסמך בעל ניסיון של למעלה מ 25 שנה בתפקידי ניהול בכירים בחברות מובילות בממשק כגון HP, מלם-תים, בינת סמך, אומניטק ועוד.

    מעבר להתמחותו כמאמן, גולן בונה עם הארגון את "רוח המפקד" (הנתיב הקריטי של הארגון אותו רוצה הארגון להנחיל לעובדים / מנהלים במסגרת האימון) ומבצע את המפגש הראשון עם כל המתאמנים לחבר אותם לתהליך על מנת שהתהליך יתבצע באופן היעיל ביותר עבור המתאמנים והארגון.


    מאמני קוד האימון – המאמנים שמבצעים את פעילות האימון בארגונים הינם בוגרי בית הספק קוד האימון, אשר מוכר ע"י לשכת המאמנים הישראלית ונבחר לתוכנית המנהלים של המרכז הבינתחומי בהרצליה, ואשר בהכשרתם באים מעולמות שונים ומגוונים בעולם התעסוקה בארגונים. רוב המאמנים ביצעו / מבצעים תפקידים בכירים בארגונים כאלו ואחרים ומבצעים את האימון כחלק משליחות ורצון לתרום לתעשייה בישראל.



    יצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע בנושא

      קצת עלינו

      קוד האימון בית הספר להכשרת מאמנים

      קוד האימון בית הספר להסמכת מאמנים שנבחר להכשרת המנהלים של המרכז הבינתחומי הרצליה ומוכר לשכת המאמנים ישראל, בהנהגתו של אלון אולמן (סופר רב המכר פריצת גבולות, מנטור ומאמן מוביל בארץ ובעולם). מודל האימון של קוד האימון פותח ומבוסס על שיטה אימונית להצלחה מעשית שכבר עזרה לאלפי אנשים בנבחרות קוד המנצח, בחברות וארגונים בהשגת המטרות וההצלחה שלהם. 

      השיטה מבוססת על 4 חוקים:

      1. הצלחה היא לא פוקס.
      2. מנהלים ועובדים רגילים יכולים להשיג תוצאות בלתי רגילות. 
      3. אנחנו כותבים את הסרט של החיים שלנו (במודע או שלא במודע). 
      4. אימון מלמד את זה! ומאפשר לקבל שליטה מיידית על החיים שלנו. 

      קוד אימון מבטיח שמנהלים ועובדים יבינו ויטמיעו את החוקים להצלחה מעשית ושיפעלו על פיהם, תוצאת ההצלחה היא בלתי נמנעת וההצלחה שלהם בעוצמה ובמהירות שלא הכירו.

      מאמן אישי שהוכשר בקוד האימון שולט במגוון שיטות, כלים ומודלים של אימון ותקשורת בעבודה עם המתאמן. השימוש בכלים והשיטות מותאמים לצרכים הייחודים של המתאמן. המודל של קוד האימון מבוסס על שיטת קוד המנצח אשר הוכחה בהצלחת ועוזרת לאלפי אנשים לפרוץ גבולות ולהגיע להישגי שיא במהירות ובעוצמה שלא הכירו .

      מתודולוגיה בהירה להגדרה והצבת מטרות מרגשות ומשמעותיות.

      שיטה ליצירת פוקוס המבטיח התקדמות לעבר המטרה.

      שיקוף, הסקת מסקנות והדרכת המתאמן לשינוי הרגלים שאינם מקדמים.

      כלים להסרת מחסומים, פחדים ואמונות מגבילות.

      שאלת שאלות מדויקות להבין מה המשמעות ואיך נכון לפעול.

      הקשבה פעילה ויצירת מקום בו ירגיש בטוח להעלות את חששותיו ופחדיו.

      אימונים ותרגולים כדי לעזור למתאמן להבהיר את מטרותיו ואת הציפיות שלו מעצמו. 

      צורות שונות של איסוף מידע, כדי להבין את הרקע וההיסטוריה שמהם מגיע המתאמן.

      תיאום ציפיות על מנת לבסס הבנה והתחייבות מצד המאמן והמתאמן.

      הצבה, שיפור והעלאת סטנדרטים בכדי שתהליך האימון יהיה אפקטיבי ויתרום למתאמן.

      • אימון עסקי
      • מאמן עסקי
      • קואצינג עסקי
      אימון עסקי

      אימון עסקי

      אימון עסקי הוא אימון חשוב מאוד ללא מעט עסקים. מדובר למעשה על תהליך של שינוי הרגלים ותפיסות שמעכבים את העסק ואת בעליו מלהצליח ובד בבד, רכישת כלים עסקיים חשובים ביותר כאשר המטרה היא לשפר את הרווחיות של העסק ואת היעילות שלו הן מבחינת הניהול הפיננסי שלו, הן מבחינת המכירות שלו, הן מבחינת ההנעה של צוות העובדים בו, באופן שבו מתקבלות החלטות שונות הנוגעות לעסק ועוד. לא פעם הצורך לשינוי בעסק נובע מהפער שבין המציאות העסקית הקיימת לבין המטרות של בעל עסק. המציאות שלא תואמת את המטרות ואף מקשה על בעל העסק לממש אותן, גורמת לו לחפש מענה ראוי ואיכותי שיסייע לו לכוון את העסק בצורה שונה ולהבין כיצד הוא משנה את אותה המציאות ומאפשר לעסק שלו להגשים את כל המטרות.


      אימון עסקי- כיצד הוא מתבצע?

      תהליך אימון עסקי הוא תהליך שיכול להתבצע אחד על אחד, כלומר, המאמן מול בעל העסק או שהוא יכול להתבצע באופן קבוצתי כאשר המאמן עובד מול העובדים בעסק או שהאימון יכול להיות קבוצתי כאשר הקבוצה היא כמה וכמה בעלי עסקים שמה שמשותף ביניהם הוא אתגרים עסקיים שונים. בשלב הראשון המאמן למעשה ינסה להבין יחד עם המתאמנים את הפער בין המטרות של העסק לבין המציאות הקיימת, הוא יתשאל את המתאמנים ויבחן יחד איתם את המציאות ומה הוביל אליה. הוא יבחן נתונים מספריים שונים ועוד. בשלב הבא תהיה עבודה על הצד הקוגניטיבי והמנטלי שמהווה עבודה חשובה ביותר להצלחה. למעשה בעבודה זו מתרגלים לפתח מודעות לתפיסותוהרגלים שמעכבים את העסק מלממש את המטרות שלו להצליח וגם רוכשים כלים אימוניים שונים שמטרתם היא לנטרל תפיסות שונות ולאמץ דפוסי חשיבה חיוביים וחדשים. לאחר שמזהים את האתגרים וכן מנטרלים את החסמים, יש להגדיר יעדים אישיים ולעסוק במתן פתרונות לפער שבין המצב הקיים בעסק לבין המטרות שרוצים להגשים.


      כיצד בוחרים אימון עסקי?

      כיום יש לא מעט מאמנים עסקיים המציעים את שירותיהם לעסקים ועל כן, חשוב ביותר לבחור מאמן עסקי מקצועי ומנוסה, אשר עוסק לא מעט שנים בתחום ועסקים שונים שהוא הציע להם את שירותיו מעידים על הצלחת התהליך אצלם, על התהליך הטוב שעשה איתם המאמן ועוד. אם אתם מעוניינים ללמוד ייעוץ עסקי, חשוב שתעשו את זה רק במקום הטוב ביותר בתחום. צרו קשר עם אלון אולמן קוד האימון- בית ספר להכשרת מאמנים.

      מאמן עסקי

      מאמן עסקי

      תהליך אימון עסקי הוא תהליך חשוב ביותר עבור לא מעט עסקים. אם חשבתם שתחום האימון רלוונטי רק לאנשים פרטיים אשר מתמודדים עם קשיים שונים בחייהם, חשוב מאוד שתדעו

      שאימון עסקי הוא אימון שרלוונטי לכל עסק שזקוק להכוונה, סיוע ועזרה הנוגעת להגשת מטרות העסק, התמודדות עם משברים שונים בעסק ועוד. בכדי שאימון עסקי יהיה יעיל ואיכותי ויענה על המטרות שלו, חשוב מאוד לבחור מאמן עסקי מקצוע ומנוסה בתחום. כיום ניתן למצוא לא מעט אנשי מקצוע המציעים אימון עסקי ועל כן, חשוב ביותר לבחור אותו בצורה נכונה.


      מה צריך לדעת על אימון עסקי?

      בתהליך האימון העסקי המאמן ייעזר במגוון רחב של כלים מקצועיים וזאת בכדי להבין את החסמים המונעים מהעסיק להצליח ולחזק את החשיבה התוצאתית. מעבר לכך הוא יסייע לבחון את המשאבים העומדים לרשות העסק בכדי להשתמש בהם וכך הוא למעשה יוכל לתרום לשיפור במגוון היבטים שונים לרבות: קשרים עם ספקים ולקוחות, פיתוח אסטרטגיות שיווקיות, ניהול זמן, עבודת צוות ועוד. בסופו של דבר כל ההיבטים הללו יובילו את העסק להיות רווחי ותר ומוצלח יותר. לא מעט עסקים פונים לשירותיו של מאמן עסקי וזאת בשל מגוון בעיות שונות שצצות ועולות בעסק כאשר אין להם יכולת להתמודד איתה וכן, גם כאשר אין בעיות בעסק אך הוא לא עונה בצורה מספקת על מטרות ויעדים ניתן לפנות לייעוץ עסקי.


      כיצד בוחרים מאמן עסקי?

      מכיוון שכיום יש לא מעט אנשי מקצוע המגדירים את עצמם מאמנים עסקיים ומציעים את שירותיהם לעסקים, הרי שחשוב ביותר לבחור בצורה נכונה וטובה את המאמן העסקי הרלוונטי לכם. הנה כמה פרמטרים שיסייעו לכם בבחירתו: ראשית כל יש לבדוק האם הוא למד את התחום במקום הטוב ביותר. שנית, עליכם לבדוק האם הוא עוסק בתחום לא מעט שנים וכן האם הוא מציע את שירותיו למגוון עסקים בגודל של העסק שלכם. מאמן עסקי המעניק שירותים לעסק קטן לא בהכרח יתאים לעסק גדול ועל כן מדובר על פרמטר שחשוב ביותר לבחון. כמובן שהמלצות מהוות דבר חשוב ועל כן, כדאי מאוד להתייעץ עם קולגות או לחפש ברשת המלצות למאמן עסקי מקצועי ומנוסה. אם אתם מעוניינים ללמוד אימון עסקי, כדאי שתעשו את זה במקום הטוב ביותר להכשרת מאמנים מעין אלה. צרו קשר עם: אלון אולמן קוד האימון בית ספר להכשרת מאמנים.

      קואצינג עסקי

      קואצינג עסקי

      כאשר מדברים על שיטת טיפול הקאוצינג, למעשה צריך לדעת כי השיטה פועלת בכל תחום חיים עליו ניתן להתמקד, כשאחד מאותם תחומי חיים נוגעת לתחום העסקי. קאוצינג עסקי, הינו למעשה תהליך אימון הנועד בעיקרו. לבעלי עסקים ומנהלים לשפר את ביצועיהם ולהשיג את מטרותיהם בתחום העסקי. הקאוצינג מעניק כלים, ומתן הדרכה, תמיכה ומשוב כדי לעזור למתאמנים לפתח את הכישורים והידע בעולם העסקי, ובכדי להעניק את כל הכלים הדרושים כדי להצליח בתפקידיהם. אימון עסקי מעניק ערך רב לפיתוח אישי ומקצועי, וניתן ליישם אותו במסגרות שונות, לרבות עסקים קטנים, תאגידים גדולים וארגונים ללא מטרות רווח. בית הספר קוד האימון של אלון אולמן ילמד אתכם כיצד ניתן בדרך קלה ופשוטה ליישום להגשים את כל המטרות והיעדים שהצבתם לעצמכם, זאת תוך זמן קצר ובליווי מאמנים של שיטת הקוד.


      מהם היתרונות הקיימים בשיטת קואצינג עסקי

      תהליך של קאוצינג בכלל קאוצינג עסקי בפרט מכסים נושאים שונים, כגון מנהיגות, תקשורת, אסטרטגיה, ניהול זמן ופתרון בעיות. מאמן עסקי עוזר לאנשים לזהות את החוזקות החולשות והמשאבים שלהם, ובכך יכולים להגדיר את היעדים ולפתח אסטרטגיות להתגבר על אתגרים המצויים בדרך להשגת היעדים. אימון עסקי יכול להתבצע בפורמטים שונים, כולל אימון אחד על אחד, אימון קבוצתי או אימון מקוון. ניתן להתאים אותו לצרכים הספציפיים של אנשים או ארגונים, וניתן להתאים אותו כך שיתמקד בתחום מסוים של אימון עסקי. מעבר לכך מהם היתרונות הנוספים הקיימים בתהליך זה של קואצינג עסקי, הינה כמה מהם:


      הוא מספק לבעלי עסקים, מנהלים ומנהלים גישה מובנית לאימון, המסייעת להם לפתח הבנה ברורה של תהליך האימון והכישורים הדרושים כדי להיות מנהל השגי. שנית, השיטה מספקת מגוון כלים וטכניקות לשימוש בהם כדי למנף את החברה, או העסק שלהם. כלים וטכניקות אלו כוללים הגדרת יעדים, תכנון אסטרטגי ופתרון בעיות. שלישית, היא מספקת לאנשים את

      ההזדמנות לתרגל את כישורי הניהול שלהם בסביבה בטוחה ותומכת, מה שעוזר להם לבנות מיומנות וכישורים המצויים בהם. אימון עסקי יכול גם לעזור לאנשים לפתח את כישורי המנהיגות שלהם. אימון עסקי הוא סוג של פיתוח מנהיגות, הנדרש מבעלי עסקים ומנהלי חברות. אימון עסקי מעניק בין השאר כלים העוזרים להניע תהליכים בתוך החברה או בית העסק וכך להשיג מטרות. בעזרתו של תהליך אימון עסקי יכולים בעלי עסקים להעצים את כל הכישורים והיכולות הטמונים בהם, ובכך למעשה להביא להצלחות והתפתחות לבית העסק או לחברה


      סיכום דבר

      אימון או קאוצינג עסקי הוא כלי עוצמתי עבור כל מי שרוצה לפתח את כישורי המנהיגות שלו ולהפוך לבעל עסק מצליח, או מנהל מצטיין. התהליך מלמד כיצד לבנות תהליך אימון באמצעות מגוון כלים וטכניקות תוך כדי תרגול כישורי המנהיגות הקיימים בכל בעל עסק או מנהל של חברה. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס אל אתר קוד האימון בית הספק לאימון של אלון אולמן ולהשאיר פרטים לחזרה.



      יצירת קשר

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע בנושא

        Scroll to Top