מה הקשר בין הקורונה

למקצוע העתיד של המאה 21 ?

מקצוע העתיד

בעידן שבו אוטומציה ורובוטים תופסים יותר ויותר תפקידים ואנשים בגילאי 40 נפלטים משוק העבודה המגפה רק ממחישה את הצורך במנהיגות ומנהיגות מתחילה בהנהגה עצמית.

קורס הכשרת מאמנים בשיטת קוד המנצח מסמיך מאמנים בכל תחומי החיים להובלת אנשים לחיות את החיים שהם תמיד רצו. בעצם הוא מאפשר לבוגרים שלו, לפני הכל, להגשים בעצמם ולהנהיג את עצמם לחיים שתמיד רצו.


שיטת קוד המנצח מלמדת את המאמנים להוביל אנשים לצמיחה והתקדמות אל עבר התמונה המנצחת שלהם, אל עבר "האני הגדול" שלהם.


אנו נמצאים בעיצומו של משבר עולמי כלכלי, תעסוקתי, בריאותי ותרבותי שידרוש מאנשים כלים חדשים, יכולות מגוונות, יכולות ניהול עצמי, ורסטיליות גבוהה, התמודדות עם כאוס ואי וודאות, הרבה יותר מכפי שידענו עד כה.

מנהלים וארגונים מחפשים כלים ומודלים שיעשירו את מאגר יכולות המנהלים שלהם להתמודד עם השינויים על מנת למקסם את התוצאות העסקיות והארגוניות.

מנהלים אחרים מחפשים אופציות קריירה נוספות. התכנים והמתודולוגיה המוקפדים של תכנית לימודי האימון קוד המנצח, מספקים צרכים אלו.

זוהי תכנית מעשית להכשרת מאמנים המעניקה בפעם הראשונה תעודה מוכרת בעלת מוניטין אקדמי לצד הסמכה מוכרת של לשכת המאמנים בישראל שתאפשר עיסוק במקצוע העתיד וניהול קריירה נוספת לצד הקריירה המרכזית.

לראשונה, המרכז להכשרת מנהלים בבינתחומי הרצליה פורץ דרך כהרגלו ופותח בשנת הלימודים הקרובה הכשרה מלאה בלימודי אימון בשיטת "קוד המנצח" בניהולו האקדמי של אלון אולמן.

להרשמה לקורס הקרוב


    בית הספר קוד האימון בשיטת קוד המנצח מלמד את השיטה שפיתח אלון אולמן לעזור לאנשים לחיות את החיים שהם תמיד רצו.

    קורס האימון בשיטת קוד המנצח מלמד הלכה למעשה כיצד לאמן ולהוביל אנשים להישגי שיא, בחיים שלהם, בקריירה, בעסקים ובמערכות היחסים שלהם.

    תכנית האימון כוללת 185 שעות אקדמאיות בהנחיית מדריכים מוסמכים של קוד האימון, מרצים מומחים בתחומם מהמרכז להכשרת מנהלים הבינתחומי הרצליה ובהשתתפותו של אלון אולמן.

    בסיומה יקבלו הבוגרים תעודת בוגר קורס אימון מהמרכז להכשרת מנהלים בבינתחומי הרצליה ויוכלו להצטרף להמשך מסלול הפרקטיקום של בית הספר להכשרת מאמנים "קוד האימון".

    קורס האימון מבית קוד המנצח מוכר על ידי לשכת המאמנים.

    מה מקבלים בקורס?

    קוד האימון הנו קורס אימון ייחודי ומעשי בשיטת קוד המנצח. זהו קורס מקצועי וחוויתי שמטרתו להכשיר באופן המעמיק, המקצועי והמעשי ביותר את המשתתפים בו כדי שיהפכו למאמנים מוסמכים שרכשו מקצוע מעשי לעידן הנוכחי.

    • מודל אימון ייחודי - בשיטת קוד המנצח אותה ייסד ופיתח אלון אולמן, המבוסס על עשרות אלפי שעות אימון בפועל במסגרת נבחרות הקוד המנצח.
    • למידה דינמית של מיומנויות האימון - צפייה בהדגמות אימון אמיתיות, ניתוחן ותרגול מעשי בסביבה מנצחת.
    • חווית למידה תוך תהליך התפתחות אישי - במהלך הקורס ירכשו המשתתפים כלי אימון וישכללו גם מיומנויות אישיות לאבחון עצמי, העצמה, תקשורת, הובלה ומנהיגות אישית.
    • חווית אימון – משתתפי הקורס יעברו תהליך אימון אישי משמעותי במסגרת תכנית ההכשרה ע"י מאמנים בהתמחות – "אימון על אימון".
    • התמקצעות - בסיום תהליך ההסמכה של הקורס בוגרי הקורס ידעו להוביל וליישם תהליך אימון שלם, מקצועי ואפקטיבי ברמה מקצועית ומעשית בסטנדרט גבוה.
    • תעודה קורס אימון - בוגרי הקורס יקבלו תעודה מטעם המרכז להכשרת מנהלים בבינתחומי הרצליה.
    • מאמן מוסמך בהכרת לשכת המאמנים - תכנית קוד האימון מוכרת ע"י לשכת המאמנים בישראל, עם סיום ההסמכה המאמנים יקבלו תעודת מאמן מוסמך בהכרת לשכת המאמנים בישראל.

    מקצוע העתיד שלי

    אם לא מפסיקים להתייעץ אתכם, וכולם תמיד מקשיבים למה שאתם אומרים, יש לכם עתיד. אם אתם עברתם בעצמכם תהליך של אימון אישי ומרגישים שיש לכם למי לתרום, חשוב שבאמת תעבירו את הטוב הזה הלאה. כיום, מקצוע העתיד הוא ללא ספק אימון אישי שמביא עמו מגוון של יתרונות.

    בית הספר להכשרת מאמנים אישיים 'קוד האימון' הוקם על ידי אלון אולמן, מאמן בכיר ומהמובילים בישראל. אולמן, מחבר הספר 'קוד המנצח' שהפך לרב מכר, סייע למעל 400 אלף איש להגיע למטרות הגשמה, להתפתח, לצמוח, ולהפוך את החיים שלהם באמת למה שהם חלמו. גם אתם יכולים להיות חלק ממסע ההגשמה של אנשים רבים. 

    מקצוע העתיד כבר כאן – בואו לקחת חלק

    לא אחת נשאלת השאלה למה ללמוד אימון אישי בכלל. ויש לכך תשובה חד משמעית. לפני הכל, למען עצמכם. ללמוד אימון אישי יעניק לכם המון ערך בחיים. בין אם עברתם תהליך אימון אישי ובין אם לא, כל המיינדסט שלכם הולך להשתנות. אתם תהפכו חזקים יותר, תתמודדו נהדר עם מגוון של אתגרים, תשנו את האמונות שלכם בהתאם להתמודדות ותאמצו סגנונות חיים חדשים. 

    הצד השני של התהליך הוא כמובן למען היקרים לכם, ולמען הסביבה. תוכלו לפתח יכולות הקשבה גבוהות, להבין את האתגרים שאנשים עוברים ולהפוך את הנושא לתחום העיסוק העיקרי שלכם בין אם מדובר על זוגיות ובין אם מדובר על חיים עסקיים. 

    לימוד אימון אישי באופן פורמלי ועל ידי מקום מקצועי, ומהמובילים בארץ, יפתח לכם מיומנויות רבות ויאפשר לכם חוויה אמיתית. לא רק שתגלו עולם שלם על עצמכם, תוכלו לקחת חלק במסע מרגש של אנשים הזקוקים להדרכתכם. 

    מה חשוב לוודא לפני הרשמה ללימודי אימון אישי?

    לפני שאתם נרשמים ללימוד אימון אישי, חשוב לדעת לבחון פרמטרים חשובים:

    • הירשמו במקום הטוב ביותר ללימודים כאשר אתם נרשמים ללימודי אימון אישי ללא ספק מקצוע העתיד בידיכם. יחד עם זאת, וודאו שאכן זהו המקום הטוב ביותר. מקום מוכר, בו יש פיקוח על התכנים ועל רמות המרצים, ומעבר לכך כאשר יודעים שלמדתם במקום לו יש מוניטין איכותי, הדברים פשוט נראים ומרגישים אחרת. 

     

    • תנו מקום לתחושת הבטן שלכם הקשיבו לקול הפנימי שלכם. הרי לא בכדי הגעתם לכאן, אתם מעוניינים לקחת חלק במסע המרגש להעברת הטוב לעולם, לאנשים אחרים, לגלות עולם חדש על עצמכם. חיבור עמוק ביניכם לבין עצמכם ותחושה שלמה יעניק לכם את התשובות להאם מתאים לכם להיות במסגרת הזו, או לא. 

    לא מתפשרים על איכות ומקצועיות

    הדבר היחיד שבאמת עליכם לדעת הוא שבית ספר מקצועי ללימודי אימון אישי יעניק לכם באמת את כל הכלים שאתם זקוקים להם. 

    אל תתפשרו על בית ספר מקצועי, אמין, בעל מוניטין חזק ובעל יכולות להעניק לכם הלימודים הפורמליים ובעלי ההסמכה הטובה ביותר. כי אחרי הכל, האמון האישי שלכם חשוב לנו.

    Rating
    אלון אולמן | קוד האימוןן - קורס קואצ'ינג
    אלון אולמן

    יו"ר קבוצת קוד המנצח.

    מייסד בית הספר קוד האימון. סופר רב המכר "פריצת גבולות". מאמן בכיר. תואר שני בהצטיינות מאוניברסיטת האריוט וולט אנגליה. תואר ראשון בהצטיינות אוניברסיטת חיפה.


    כלנית ברנס | קוד האימוןן - קורס קואצ'ינג
    כלנית ברנס

    מנהלת, רכזת קורסים ומנחה מדריכה מוסמכת ומאמנת בכירה (MCIL)


    יואב אופק | קוד האימוןן - קורס קואצ'ינג
    יואב אופק

    מנחה ומנהל הדרכות קבוצתיות: מאמן בכיר MCIL, מדריך מוסמך וראש מערך הדרכות קבוצתיות בפרקטיקום. יו"ר הוועדה המקצועית וחבר הוועד המנהל בלשכת המאמנים בישראל


    האימון האישי החל להתפתח לפני מספר עשורים. המקצוע החל להתגבש כגישה לשיפור ביצועים מתוך אימון בעולם הספורט. הרעיון השתכלל בעשורים העוקבים על ידי שימוש בכלים מתחומים של פסיכולוגיה קוגניטיבית, פסיכולוגיה הומניסטית, תאוריות ניהול ואסכולות נוספות בחקר התנהגות אנושית. למעשה כיום הענף מדבר על כל תחומי החיים. לשכת המאמנים בישראל החלה לפעול בשנת 2005.

    להרשמה לקורס הקרוב

        אני מעל גיל 27, עומד/ עומדת בתנאי הסף להגשת מועמדות ומעוניין/ מעוניינת שיחזרו אלי לפרטים נוספים.

      "השאלה היחידה שעומדת בינינו לבין כל מטרה שנרצה להשיג איננה האם אני יכול אלא מה אני מוכן לעשות כדי שזה יקרה ואיפה נמצאים הכלים, השיטות והסביבה ללמוד איך להגשים זאת"

      -- אלון אולמן

      Scroll to Top