לייעוץ והתאמה 077-4243441

השיטה בה מנהלים בחברות מובילות מנהיגים את הצוותים שלהם לתוצאות


אימון אישי למנהלים ועובדים מספק תוצאות חשובות לחברות, כשחברה משקיעה בפיתוח האישי והמקצועי של המנהלים והעובדים שלה, החברה מבטיחה ROI והצלחה לאורך הזמן.

דניאל אשחר מנכ"ל חברת אורביט מערכות תקשורת בע"מ, חברה גלובלית המספקת פתרונות תקשורת לווינית ללקוחות ברחבי העולם , מספר כי: "לצורך צמיחה ופיתוח אישי ומקצועי בחרנו בשיטה של קוד האימון לאימון אישי ומקצועי ממוקד לעשרות המנהלים בארגון, כולל להנהלה הבכירה, למנהלי אגפים ומנהלי תחומים, מתוך הרצון לתת לאנשיי כלים ותובנות, אימון אישי ממוקד יעדים אישיים ומקצועיים על מנת שיהפכו מבוס למאמן".

אשחר הוסיף " על מנת לבחון את התהליך באופן אמפירי, ביצענו סקר שביעות רצון של כלל המתאמנים והייתה שביעות רצון גבוהה מאוד מהתהליך". עוד הוסיף אשחר "ברמה האישית בהחלט הוסיף נדבך חסר ותרם לתובנה להפוך מבוס למאמן. התהליך מצוין ומומלץ לכל ארגון שרוצה להשתפר, כדאי ויפה שעה אחת קודם."

אימון אישי למנהלים ועובדים

מחקרים רבים מציגים שהאימון האישי למנהלים ועובדים חשוב מאוד לתוצאות הכספיות של החברה מאחר והוא ישר משפיע על ביצועי המשימות והיכולות שלהם. מנהלים ועובדים שמחזקים חוזקות ומיומנויות משפרים תפוקות , מקבלים החלטות טובות יותר וכל זה מנווט לצמיחה כלכלית עבור החברה.

חברת קוד האימון מכשירה ומפעילה מערך מאמנים נרחב המתמחה בשיטת אימון ממוקדת תוצאות למנהלים ועובדים. דן רון, מייסד ומנכ"ל קוד האימון "מתודולוגיית האימון שלנו מבוססת של שיטת קוד המנצח שפיתח שותפי אלון אולמן, ויחד עם מערך המאמנים שאנו עוזרים לעשרות ומאות מנהלים ועובדים בשינוי תודעה תוך דגש על שיפור ביצועים של חברות בפרק זמן של מספר חודשים"

בקוד האימון, אנו מחויבים לסייע לחברות להשיג את מטרותיהן. ניסיוננו בלהעמיד מערך מאמנים מותאם לצורכי הארגונים מבטיח שכל מנהל ועובד יגשימו את הפוטנציאל שלהם ויתרמו להצלחת החברה.


Rating

רוצה לשמוע עוד על אימון אישי לחברות וארגונים?

    בית הספר להכשרת מאמנים
    בשיטת קוד המנצח

    קוד האימון. הצלחה מעשית.

    "השאלה היחידה שעומדת בינינו לבין כל מטרה שנרצה להשיג איננה האם אני יכול אלא מה אני מוכן לעשות כדי שזה יקרה ואיפה נמצאים הכלים, השיטות והסביבה ללמוד איך להגשים זאת"

    -- אלון אולמן

    Scroll to Top