לייעוץ והתאמה 077-4243441

איך הופכים למאמן מנצח

המדריך ל"איך הופכים להיות מאמן מנצח"

אני ממש מתרגש מכך שהחלטת לקרוא את המדריך הקצר הזה.

תמצא בו את כל מה שצריך לדעת על הפיכתך למאמן אישי לחיים - הצעדים שעליך לנקוט בכדי להתחיל את הקריירה החדשה שלך כסוכן של שינוי ולהיות מצליח.

האמת היא שמעולם לא היה זמן טוב יותר להיות מאמן אנו, כציוויליזציה, עוברים שינוי מדהים באופן שבו אנו עובדים, הדרך בה אנו חיים את חיינו, אפילו באופן שבו אנו אוהבים ומתחברים לאלה מסביבנו.

הביקוש לאימון הוא הגבוה ביותר שהיה אי פעם בהיסטוריה, וכמו כן יותר ויותר אנשים מדברים על זה, הביקוש להכוונה ותמיכה הולך לגדול עוד יותר מהר בשנים הקרובות.

אולי השתתפת באחד האירועים שלי, או שקראת את הספר שלי " פריצת גבולות" או אולי אפילו ראית את הסרטונים ברשת ובטיסות - ואתה חושב להיות מאמן אישי לחיים, אבל אתה רוצה לראות אם זו הדרך הנכונה עבורך קודם.

אם כן, המדריך הזה נכתב איתך בראש. זה במיוחד בשבילך. קראנו לו "המדריך איך הופכים להיות מאמן מנצח " - לא בגלל שהוא מגלה את הסודות של להיות מאמן אישי חיים, אלא איך תדע/י שזה הייעוד שלך להיות מאמן, בקצרה ניתן לך את כל מה שצריך בכדי להתחיל ולעשות את צעדיך הראשונים במסע המדהים הזה.

נדרש סוג של אדם מיוחד כדי להפוך למאמן, ואם את/ה יודע/ת בלב שלך שזו הסיבה שאת/ה חיים בעולם הזה, אין דבר יותר משמעותי מאשר לעזור לאנשים לחיות את החיים שהם תמיד רצו.

החלק החשוב ביותר – עשו פעולה.

תחיו בעוצמה ובתשוקה!

 אלון אולמן


מאז 2019 הכשרנו והסמכנו מאות של מאמנים אישים לחיים.

האם אתה רוצה לדעת מה למדנו? זה דורש סוג מסוים של אדם שיצליח כמאמן. למעשה, כשאנחנו פוגשים סטודנט חדש לראשונה, אנחנו יכולים לספר כמעט מיד אם יש להם את מה שצריך כדי לשגשג באמת כסוכן של לשנות ולהשפיע על אנשים ברמה אינטימית ולעזור להם להשתנות.

באופן ספציפי, ראינו שתלמידי האימון המבטיחים ביותר חולקים את התכונות הבאות:


  1. אמפתיה - יש להם לב גדול שנותן, אדיבים ומועילים. מבחינתם, אימון אינו כדי להתעשר או להתפרנס בקלות. אימון זה לעזור לאנשים להגשים את מלוא הפוטנציאל שלהם ולהיות מסוגלים להסתכל אחורה ולהגיד שתרמו לעולם טוב יותר.
  2. סקרנים - מאמנים סקרנים לגבי השקפת הלקוחות שלהם על החיים ומוקסמים מאיך ניתן לשפר מצבים. אם אתה אוהב מלראות מקרים של שינוי חיובי, הקדיש זמן ללמוד על אנשים ולמה הם מה הם, ותתרגש מפריצות דרך.
  3. אינטואיטיביים - תוכלו לדעת אם יש לכם חוכמה ואינטואיציה טבעית מסוג זה.
  4. ענווה - מאמנים חדשים רבים מופתעים ללמוד שהם אינם זקוקים להם לקבל את כל התשובות. הלקוחות לא רוצים מאמן ש"כבר יודע הכל", מאמן הוא מישהו שהלך בדרך ויכול לעזור ללקוח לגלות את הפתרון הנכון עבורו.
  5. לומדים וצומחים - מאמנים משקיעים הרבה מזמנם וממרצם ללמוד ולגדול מעבר לאזור הנוחות שלהם ולהרחיב את המעגל שלהם. המאמנים הטובים ביותר תמיד יוצאים מחוץ לאזור הנוחות שלהם וגדלים.


שמתם לב מה לא נמצא ברשימה הזו? אתה לא צריך להיות ידוע או "מצליח" להיות מאמן.

תפקידנו בקוד האימון הוא לעזור לך לבנות את היכולות אלה וליישם אותן במתודולוגיה - אותה מתודולוגיית אימון שאלון אולמן משתמש בה – שיטת קוד המנצח. זה איך אתה הופך למאמן אישי מקצועי.

כשאנשים מגיעים אלינו והם מעוניינים להפוך למאמנים , הם שואלים שאלות. יכולות גם לך להיות שאלות. במדריך זה תקבלו תשובות מועילות ותוכלו לבחון בכנות איך הופכים להיות מאמן מנצח, מצליח ומכובד.


האם אנשים באמת משלמים כסף על אימון?

PWHC מהמכובדים בעולם ניתוח מגמות ושווקים, מעריך כי שוק אימון אישי חיים הוא ענף של 8 מיליארד ש"ח בשנה (PricewaterhouseCoopers, 2016). כמו כן על פי IBISWorld, שוק האימון גדל 5% בשנה (IBISWorld, 2017).

איגוד המאמנים הבינלאומי סקר מאמנים ברחבי הארץ העולם, ומצא כי 75% מהם מצפים שהכנסותיהם יגדלו במהלך השנה הבאה.(PricewaterhouseCoopers, 2016)


מדוע ענף האימון צומח כל כך מהר?

זה די פשוט: אנשים הופכים יותר ויותר מכווני מטרה, יותר שאפתנים ורוצים יותר תוצאות, וזה יצר טבעי והביקוש למאמנים שיכולים לעזור להם גדל. אנשים מאמינים שמישהו יכול להיכנס לחיים שלהם, להבין אותם ולעזור להם שישיגו תוצאות טובות יותר.

ה"מישהו" הזה שנכנס לחיים שלך - הוא המאמן. בעוד שלפני עשר שנים אימון לא היה דבר שאנשים דיברו עליו בגלוי, זה הפך כעת לתופעה של המיינסטרים. למעשה, יותר ויותר חברות עכשיו מעודדים באופן פעיל, ומשלמים עבור, מנהליהם הגבוהים להוציא קבוע זמן עם מאמן מקצועי (Financial Times, 2013).

מה המשמעות של כל זה?

אימון הוא כניסה לתור זהב. הביקוש למאמנים גדול מההיצע, מאמני חיים שיודעים לזהות את ההזדמנות בשוק ההולך וגדל יכולים לצפות להתפרנס מאימון בכבוד. כן - אנשים באמת משלמים כסף עבור אימון, יותר ויותר!


כמה עולה להתחיל עסק באימון?

אימון הוא אחת מאותן הזדמנויות עסקיות נדירות בהן לא עולה כלום להתחיל. אינך זקוק לאתר. אתה לא צריך קהילה . אתה בהחלט לא צריך להוציא כסף על פרסום. בהנחה שיש לך מחשב נייד ואינטרנט חיבור - ושאתה מחויב לחלוטין לדרך להפוך למאמן ואתה מוכן לצאת מחוץ לאזור הנוחות שלך ולצמוח - העלות של לפתוח עסק אימון זה כמעט כלום.


איך אני מוצא ושומר הלקוחות הראשונים שלי?

אם אתה רוצה לדעת איזה לדעת מה באמת אכפת ללקוחות פוטנציאליים ומתי הם חושבים ושקוטלים לעבוד איתך או לא? התשובה היא חשוב להם שיטת וכישורי האימון שלך הם נוטים להעדיף הכשרה והסמכה של מותג מוכר ומהימן – לקוחות מזהים ומכבדים באופן מידי מוסדות לימוד מוכרים ורציניים.

איך לדעתך הם יגיבו כשיידעו שאתה מאמן מוסמך בשיטת אימון מצליחה, במתודולוגיה מוכחת ? תדע שזה מעורר ביטחון מקצועי . למעשה, אחת הסיבות שבגללה כל כך הרבה מאמנים מתחילים ובינוניים נאבקים לפרנסה בר קיימא – נובעת מהסיבה שהם לא הוכשרו במוסד מוכר, אמין, למדו שיטה ומודל אימון מוכח ומתודולוגיה מדויקת ומהימנה.


אז מהו הצעד הראשון להפוך לך היות מאמן מנצח?

כדי להיות מאמן, עליך להיות הלקוח הראשון שלך כרגע - אם אתה כמו רוב הסטודנטים המבטיחים לאימון שפגשנו - אתה נמצא בדיוק במקום כמו המקום שבו הלקוחות שלך יהיו כאשר אתה תתחיל לעבוד איתם.

יש לך מטרה, חזון, חלום שחשוב לך יותר מכמעט כל דבר בעולם. אתה מזהה את הדרך שלפניך ואתה יודע שהגורל שלך ללכת בדרך זו. עם זאת, את/ה לא מוכן לעשות את הצעד הראשון - לפחות לא מיד איך יכול להיות?? זה בגלל שאתה צריך מישהו שיאמין בך - שיאמין שאתה מתאים לשלב הבא .

מה אם היינו אומרים לך שיש לנו אנשי מקצוע שיודעים להגשים את חלומותיהם?

אם מסקרן אותך, אולי הגיע הזמן לעשות את הצעד הראשון ...


Rating

בית הספר להכשרת מאמנים
בשיטת קוד המנצח

קוד האימון. הצלחה מעשית.

האימון האישי החל להתפתח לפני מספר עשורים. המקצוע התגבש כגישה לשיפור ביצועים מתוך אימון בעולם הספורט. הרעיון השתכלל בעשורים העוקבים על ידי שימוש בכלים מתחומים של פסיכולוגיה קוגניטיבית, פסיכולוגיה הומניסטית, תאוריות ניהול ואסכולות נוספות בחקר התנהגות אנושית. למעשה כיום מקצוע האימון נוגע ומטפל בכל תחומי החיים.

להגשת מועמדות לקוד האימון

      אני מעל גיל 27, עומד/ עומדת בתנאי הסף להגשת מועמדות ומעוניין/ מעוניינת שיחזרו אלי לפרטים נוספים.

    *הקבלה ללימודי אימון בביה"ס להכשרת מאמנים - קוד האימון, מותנית במילוי שאלון היכרות ועריכת ראיון קבלה אישי על ידי איש צוות בכיר.

    Scroll to Top