לייעוץ והתאמה 077-4243441

איך משיגים דימוי עצמי מנצח


החוויה של 'דימוי עצמי' קיימת אצלנו מאז שהתחלנו לדבר אחד עם השני, ולשתף חוויות.

מה שמעניין הוא שגם אנשים שלא עברו אימון, יכלו לשים לב שיש להם חזון כלשהו, בין אם קראו לו תמונה מנצחת או לא, ואפילו עוד פחות אנשים מודעים לאפקטיביות של תמונה מנצחת. התמונה המנצחת יכולה להיות חבויה מחוץ למודעות אצל אנשים מסוימים, אבל היא עדיין שם לא פחות.

שאלו את עצמכם :"מה היא תמונה מנצחת יש לי?" כששואלים את השאלה הזו, הרבה אנשים יכולים לשים לב שהתמונה המנצחת שלהם קשורה לערך העצמי שיש להם. אנשים שמאמינים שיש משהו לא טוב בגוף שלהם לדוגמה, יכולים לחוש תחושה של אכזבה, או כישלון בהקשר לדימוי העצמי.

הדימוי העצמי שלנו קובע את הצורה שבה הדיבור העצמי והערכה עצמית יתנהלו. אם הצורה שבה השיח הפנימי מתנהל נוטה להיות ביקורתי, זה כאילו שמישהו מבחוץ מבקר אותנו למרות שאנחנו שומעים את הקולות מבפנים.

תשאלו את עצמכם: מ-1 עד 10, כש-1 אומר בכלל לא, ו-10 אומר מאוד,

עד כמה אתם מרוצים מהתמונה שכרגע יש לכם?

דימוי עצמי מנצח

כדי לשפר את הדימוי העצמי שלנו, אנחנו רוצים להרים רחפן, ובמילים אחרות, אנחנו רוצים לראות תמונה שתשקף את הערך העצמי שלנו בפועל, שתשקף את מי שאנחנו, את מה אנחנו רוצים לעשות, ואת הערכים שלנו.

להרים רחפן זה כמו לתאר את מה שאנחנו רואים מזווית המצלמה.

הרמת רחפן הוא כלי אימוני מאוד חשוב שאנחנו מלמדים בקורסי האימון עוד במפגשים הראשונים, ואנחנו משתמשים הכלי הזה יחד עם המתאמנים שלנו, מה שעוזר להם ללמוד בקלות בכל תחומי החיים, לשחרר מביקורת והלקאה עצמית, ולחזק את הערכים שייתמכו בקיום התמונה המנצחת שלהם.

אז קחו רגע אחד, לראות את עצמכם מבחוץ, באירוע שבו אתם מרגישים שאתם במיטבכם. תראו אילו דברים מתרחשים בגוף שלכם : בטון הפנים, בתנוחות הגוף. אולי זה איזה חום שאתם משדרים, הילה טובה, תחושת מנהיגות חזקה, או הומור מדבק. איך אתם רואים את עצמכם כשאתם משקפים את האיכויות הללו?

מה קורה לעיניים, לידיים, לגוף, להליכה, לצחוק?

ועכשיו, כשאתם רואים את זה מבפנים, תרגישו איפה הגדילה הבאה בחייכם הולכת לקרות.



Rating

בית הספר להכשרת מאמנים
בשיטת קוד המנצח

קוד האימון. הצלחה מעשית.

האימון האישי החל להתפתח לפני מספר עשורים. המקצוע התגבש כגישה לשיפור ביצועים מתוך אימון בעולם הספורט. הרעיון השתכלל בעשורים העוקבים על ידי שימוש בכלים מתחומים של פסיכולוגיה קוגניטיבית, פסיכולוגיה הומניסטית, תאוריות ניהול ואסכולות נוספות בחקר התנהגות אנושית. למעשה כיום מקצוע האימון נוגע ומטפל בכל תחומי החיים.

להגשת מועמדות לקוד האימון

      אני מעל גיל 27, עומד/ עומדת בתנאי הסף להגשת מועמדות ומעוניין/ מעוניינת שיחזרו אלי לפרטים נוספים.

    *הקבלה ללימודי אימון בביה"ס להכשרת מאמנים - קוד האימון, מותנית במילוי שאלון היכרות ועריכת ראיון קבלה אישי על ידי איש צוות בכיר.

    Scroll to Top