לייעוץ והתאמה 077-4243441

אימון אישי לחיים

אימון אישי להצלחה

אתם מעוניינים לחיות את החיים שלכם כמו שתמיד רציתם? מרגישים כאילו אתם לא מצליחים לממש את החלומות שלכם באופן מלא? אנחנו כאן, הצוות של בית ספר לאימון בשיטת קוד מנצח, נעשה הכל כדי להצליח להביא לכם את הכלים ליצור מציאות, כמו שאתם הייתם רוצים לחיות אותה. מדהים, דווקא בעידן בו לכולנו יש גישה לרשת וכולנו יודעים היטב על כך שכל אחד, יכול לבנות לעצמו מציאות חדשה, רבים מדי, לא מצליחים לעשות זאת. הסיבה לכך, היא אוסף של פרדיגמות, רעיונות, אשר נשתלו בתת המודע, אלו מונעים התפתחות וצמיחה אמיתית. אימון אישי לחיים זו הדרך שלנו להתגבר על המכשולים, בדרך לחיים מאושרים הרבה יותר.

איך נראה תהליך אימוני מהסוג הזה

בניגוד לטיפול פסיכולוגי או טיפול קונבנציונאלי, אנחנו מאמינים כי התפקיד שלנו הוא לא רק לנסות להבין, למה המאומן

עושה את מה שהוא עושה. התפקיד שלנו הוא גם למצוא את הכלים שיאפשרו לו להתחיל מחדש. בשביל זה, אימון אישי לחיים, מתייחס לפיתוח הרגלים חדשים, הטמעה של שיטות עבודה, מתוך הניסיון להצליח להוציא מכל אחד את הגרסה הטובה ביותר שלו עצמו.

אנחנו משתמשים בכלים מטכניקת האימון הפופולארית NLP, משתמשים בטכניקה של חוק המשיכה ועוד, כדי להביא לכל מאומן ולכל מתאמן, את כל הכלים להתפתחות אמיתית ומקדמת.

האם כל אחד יכול לעבור שינוי?

בכל תהליך של שינוי, יש לכל אחד את הקולות הללו, אלו שפוקדים עליו לעצור, אלו שמונעים ממנו להאמין בכך שהשינוי אפשרי.

אבל אנחנו, בתור מי שכבר עבדו עם אינספור מתאמנים בעבר, יכולים לספר לכם בכנות, כי השינוי בהחלט אפשרי. אנחנו כאן לכל שאלה שיש לכם בנושא. אין שום סיבה להתמהמה. העולם לא מחכה לכם ואם אתם רוצים להגשים כל חלום, הרי שהצעד הראשון חייב להתחיל היום. אימון אישי לחיים הוא משהו שאתם חייבים לעצמכם, זו ההזדמנות שלכם לברוא חיים מאושרים, שמחים ומלאים בסיפוק ועשייה. אנחנו גאים בצוות המאמנים שלנו בבית הספר ומזמינים אתכם להפוך חלק מהמשפחה שלנו, זו שפועלת כדי לשנות את העולם.

מאמן אישי לחיים

מרבית האנשים רוצים להצליח בחיים ואילו האחרים הנותרים רוצים להצליח בחיים אך לא מעלים זאת על דעתם או חושבים שהם יכולים לעשות זאת. הצלחה היא לא מטרה אלא דרך. ניתן לחיות הצלחה על ידי עשייה, התמדה ועמידה בחוקים אוניברסליים שונים שתוכלו ללמוד בשיטת הקוד המנצח. שיטה זו תסייע לכם לפרוץ את הגבולות והמחסומים הנוכחיים שלכםותאפשר לכם לצמוח ולגדול לממדים ולמקומות שתרצו.

מה הכוונה בלחיות הצלחה?

הצלחה הוא מונח המתייחס בדרך כלל לאושר, עושר, עסקים, כוח ועוד. כל אדם יכול לחיות הצלחה ולהגיע אליה במסגרת העולם שלו, החלומות שהוא רוצה להגשים והתחומים שהוא עוסק בהם. הצלחה נוגעת בנו בכל תחומי החיים: משפחה, זוגיות, בהיבט הכלכלי וכמובן גם בהיבט המקצועי ואפילו הפיזי שלנו. אדם שהיה רגיל להרוויח סכום מסוים בחודש ועשה שינוי ומאמצים כדי להגיע לפי 3 מהסכום שהכניס בכל חודש הוא ללא ספק בתהליך של צמיחה והצלחה. אדם אחר שרצה להפחית במשקל ולאורך שנים לא הצליח להתמיד אך כיום לא רק חי בצורה בריאה והפחית במשקל אלא שהוא גם מדריך אחרים כיצד לעשות זאת ולהיטיב עם החיים שלהם – גם הוא חי הצלחה. אם כן, כאשר ההצלחה יכולה ללבוש פנים רבות רק אתם תחליטו מהי הצלחה עבורכם וכיצד אתם רוצים לחיות. את הדרך לשם תוכלו לעשות באמצעות אימון אישי להצלחה בשיטת הקוד המנצח.

מהו אימון אישי להצלחה ולמי הוא מתאים?

אימון אישי להצלחה הוא אימון המתנהל בצורה אינדיבידואלית, אישית, בין מאמן לבין המטופל אותו מלווים. האימון כרוך בפגישות שונות תוך ביצוע פעולות שונות ושימוש בטכניקות שונות של המטפל. המטרה היא להביא את המטופל להתגבר על אתגרים, מכשולים ופחדים

שונים, לשחרר את החסמים המונעים ממנו להתקדם ולהגיע למצב שהוא חי הצלחה. האימון האישי להצלחה מתאים לכל לאדם, בעל עסק, ספורטאים ואחרים הרוצים להתקדם ולחיות הצלחה.

מהם העקרונות המנחים באימון אישי להצלחה?

האימון הינו פרטי ודיסקרטי כאשר המאמן מלמד את המתאמן את הפעולות והחוקים על פי שיטת קוד מנצח וכיצד לפעול לפיהם. המאמן מסייע בתהליך לתגבר על חסמים פסיכולוגיים ואחרים ועוזר למתאמן לייצר מטרות בכל תחומי החיים ולשאוף להגשימם.

בית הספר להכשרת מאמנים
בשיטת קוד המנצח

קוד האימון. הצלחה מעשית.

להגשת מועמדות לקוד האימון

      אני מעל גיל 27, עומד/ עומדת בתנאי הסף להגשת מועמדות ומעוניין/ מעוניינת שיחזרו אלי לפרטים נוספים.

    *הקבלה ללימודי אימון בביה"ס להכשרת מאמנים - קוד האימון, מותנית במילוי שאלון היכרות ועריכת ראיון קבלה אישי על ידי איש צוות בכיר.

    "השאלה היחידה שעומדת בינינו לבין כל מטרה שנרצה להשיג איננה האם אני יכול אלא מה אני מוכן לעשות כדי שזה יקרה ואיפה נמצאים הכלים, השיטות והסביבה ללמוד איך להגשים זאת"

    -- אלון אולמן

    Scroll to Top