לייעוץ והתאמה 077-4243441

מה הם ארבעת חסמי ההצלחה והדרך לנטרל אותם

כולנו רוצים להצליח בכל מיני תחומי חיים, אנחנו שואפים להיות יותר טובים היום ממה שהיינו אתמול. הצלחה היא דבר שמוביל לאושר, דבר שכל אדם עלי אדמות שואף אליו. אז למה לא כולם מצליחים?

בקוד האימון אנו מגדירים #הצלחה כהרחבה מתמשכת של אושר והגשמה עקבית של מטרות ראויות, היכולת להגשים תשוקות ורצונות בקלות נטולת מאמץ, כדרך חיים.

אז מה הם הגורמים שחוסמים אותנו מהצלחה?


1) לא מכירים את החוקים הפועלים בעולם

לפעמים אנחנו חושבים לעצמנו שעדיף לנו להישאר במקום מאשר לאבד אנרגיה ומשאבים בלנסות משהו ללא הצלחה, כי לא חווינו חווית הצלחה בעבר שקשורה ליכולת חדשה או כל דבר אחר שהוא זר לנו.

בקוד האימון אנחנו לומדים תהליך שבו מקצרים את עקומת הלמידה דרך המאסטרים, אם זה אומר מודלינג – למידה של "המתכון" להצלחה מאותו האדם שאנחנו רוצים להשיג תוצאה דומה או זהה לשלו, או איך לגשר על הפער שבין הרצון שלנו להשתנות לשינוי.


2) לא יודעים מה אנחנו רוצים להשיג בחיים

אם תיכנסו לאפליקציית ה"Waze" בטלפון שלכם, הדרך המקובלת ליעד היא להזין את הכתובת והמסלול נפרש לפניכם. אותו הדבר בחיים; לדעת מה הוא היעד שאליו אתם רוצים להגיע.

יש אנשים שמזינים יעדים שהם לא רוצים להגיע אליהם, ואז החיים לוקחים אותם לאן שהם בחרו.

בקוד האימון אנחנו עוזרים למתאמנים ולמאמנים לייצר תמונה מנצחת, עם תכנית פעולה מעשית ומדידה דרך כלים אפקטיביים כמו מטרת C, תמונה מנצחת, ויציאה ממרחב הבעיה /הסבל למרחב היצירה /העשייה.


3) פוחדים ועוצרים

ככלל, מערכת העצבים שלנו מעוניינת בראש ובראשונה לשמור אותנו בחיים – וזה אומר שברירת המחדל שלנו היא להישאר עם מה שאנחנו מכירים. הפחד שלנו גם יכול להגיע מחוויות העבר ש"הוכיחו" לנו שאנחנו לא יכולים, לא ראויים, ושאף פעם לא נשיג את מה שאנחנו באמת רוצים.

זום-אאוט, והרמת רחפן הם חלק מהכלים שעוזרים לנו לדעת שאנחנו יכולים ליצור את השינוי שאנחנו רוצים בחיים. לראות את החיים שלנו מרחוק, להתנתק מהסיפור הלא מועיל שלנו, שלא עוזר לנו להשיג את הדברים שאנחנו באמת רוצים בחיים.


4) מחזיקים בהרגלים מעכבים (לא מקדמים)

הרבה פעמים אנחנו מוצאים את עצמנו משותקים מול אתגרים, ולא יודעים לאן לפנות ומה לעשות. עיכוב הצלחה זה, יכול לגרום לדחיינות והרגלים לא טובים נוספים שגורמים לנו להישאר במקום.

הפתרון הוא החלפת ההרגלים המעכבים במקדמים, עד שאלה יהפכו לטבע חדש. בקורס אנחנו לומדים איך להפוך את הלא-מוכר למוכר, ואת המוכר (והלא אהוב) ללא-מוכר. הרגלים מדברים לרבדים מאוד עמוקים במערכת שלנו וכשחוזרים עליהם מספיק, ומוודאים שהם מועילים, הם הופכים לאוטומטים ואנחנו אפילו לא צריכים לחשוב כשאנחנו עושים אותם.

אז עד כמה נהדר זה יהיה עבורכם לקבל הרגלים חדשים בחיים?

איך אתם רוצים להתנתק ממרחב הסבל ולהיכנס למרחב היצירה?

איפה אתם רואים את עצמכם בתמונה המנצחת שלכם?

כמו מי הייתם רוצים להיות בחיים שלכם?



Rating

בית הספר להכשרת מאמנים
בשיטת קוד המנצח

קוד האימון. הצלחה מעשית.

האימון האישי החל להתפתח לפני מספר עשורים. המקצוע התגבש כגישה לשיפור ביצועים מתוך אימון בעולם הספורט. הרעיון השתכלל בעשורים העוקבים על ידי שימוש בכלים מתחומים של פסיכולוגיה קוגניטיבית, פסיכולוגיה הומניסטית, תאוריות ניהול ואסכולות נוספות בחקר התנהגות אנושית. למעשה כיום מקצוע האימון נוגע ומטפל בכל תחומי החיים.

להגשת מועמדות לקוד האימון

      אני מעל גיל 27, עומד/ עומדת בתנאי הסף להגשת מועמדות ומעוניין/ מעוניינת שיחזרו אלי לפרטים נוספים.

    *הקבלה ללימודי אימון בביה"ס להכשרת מאמנים - קוד האימון, מותנית במילוי שאלון היכרות ועריכת ראיון קבלה אישי על ידי איש צוות בכיר.

    Scroll to Top