לייעוץ והתאמה 077-4243441

תמונה מנצחת – המפתח להגשמת מטרות

תמונה מנצחת היא החזון שלנו לעתיד – היא עונה על השאלות כמו: איפה אנחנו רוצים לראות את עצמנו בעוד X זמן? איך זה ירגיש? כמו מה זה יהיה? מה בדיוק אנחנו נחווה כשהשגנו את מה שרצינו?


הערך של תמונה מנצחת הוא קריטי, בגלל שהרבה אנשים יודעים 'בערך' מה הם רוצים, ובעיקר מה הם לא רוצים. אפשר להקביל תמונה מנצחת לכתובת ניווט: כדי שתוכנת הניווט בנייד תעזור לנו להגיע ליעד שלנו, אנחנו צריכים להזין כתובת מדויקת, לא אילו כתובות אנחנו לא רוצים. אותו הדבר עם המטרות שלנו, ובגלל זה שלב התמונה המנצחת הוא קריטי, והוא גם כלי מדהים לא רק לאימון.


לאחר בירור נקודת המוצא לתהליך האימון, ולאחר שהמתאמנים לומדים לראות את חייהם בצורה נכונה ואובייקטיבית יותר, הם מקבלים כלים בסיסיים ושפה חדשה, המאפשרים להם להגדיר את התמונה המנצחת – תמונת העתיד המיטבית עבורם:


שלבי התמונה המנצחת לפי הנוסחה לפריצת גבולות של הקוד האימון:


  1. יעד ראוי – יעד מסוג C, המגדיר מטרה ראויה עם תשוקה בלתי מתפשרת להשגתה, כלומר מטרה שהיא מרגשת, מפחידה, ושאין מושג איך משיגים אותה כרגע.
  2. פריצה תודעתית – הרגע שבו האדם אומר לעצמו שהוא מסוגל לבצע את היעד הזה.
  3. צעד ראשון בעולם הפיזי – פעולה שתחצה את קו הכוונות הטובות המעבר מתיאורטי למעשי.
  4. בניית תוכנית פעולה – תכנית פעולה שתאפשר פעולה רצופה לכיוון היעד.
  5. טורפדו ראש ברזל – מוח נעול מפני השפעות שליליות – לא משנה מה אומרים לנו, מנצחים מסגלים לעצמם הרגלים שבזכותם הם נעולים על המטרה ומתעלמים מהשפעות חיצוניות
  6. יצירת סביבה תומכת פנימית וחיצונית – סביבה פנימית היא המחשבות, הרגשות שלנו. סביבה חיצונית היא – המשפחה, חברים, טלוויזיה, מה שאנחנו רואים, שומעים, וקוראים.

לאחר הגדרת ששת השלבים הללו, אפשר לצאת לדרך. המתאמנים מבינים מאיפה הם יוצאים ולאן הם רוצים להגיע.


ההבנה מה היא תמונת העתיד משרתת אותם לאורך המסע שלהם – אחרי שהגדרנו מה החזון האישי, המתאמנים יודעים כיצד לבחור מטרות, ומה הוא סדר העדיפות הנכון עבורם. כמו כן הם מבינים מה הקשר בין הערכים המובילים שלהם, ולמה חשוב לחבר את כל אלה לתשוקה, להט, ולא רק למה שאנחנו טובים בו, כדי שתהליך השינוי יהיה ערכי משמעותי ולאורך זמן.


אנחנו מקווים שהצלחנו לחדד עבורכם עוד יותר את התמונה המנצחת שלכם, בידיעה שעם תיאום ציפיות נכון, הכוונה מתאימה ותוכנית עבודה פרקטית, אפשר להגשים מטרות – ובגדול!


Rating

בית הספר להכשרת מאמנים
בשיטת קוד המנצח

קוד האימון. הצלחה מעשית.

האימון האישי החל להתפתח לפני מספר עשורים. המקצוע התגבש כגישה לשיפור ביצועים מתוך אימון בעולם הספורט. הרעיון השתכלל בעשורים העוקבים על ידי שימוש בכלים מתחומים של פסיכולוגיה קוגניטיבית, פסיכולוגיה הומניסטית, תאוריות ניהול ואסכולות נוספות בחקר התנהגות אנושית. למעשה כיום מקצוע האימון נוגע ומטפל בכל תחומי החיים.

להגשת מועמדות לקוד האימון

      אני מעל גיל 27, עומד/ עומדת בתנאי הסף להגשת מועמדות ומעוניין/ מעוניינת שיחזרו אלי לפרטים נוספים.

    *הקבלה ללימודי אימון בביה"ס להכשרת מאמנים - קוד האימון, מותנית במילוי שאלון היכרות ועריכת ראיון קבלה אישי על ידי איש צוות בכיר.

    Scroll to Top