לייעוץ והתאמה 077-4243441

הקורס המבוקש בישראל ללימודי דיבור מול קהל חוזר

קוד הבמה מצרף לשורותיו טאלנט חדש – הכירו את ערן הדס, מנהל מקצועי ומנחה מחזור 8 של קוד הבמה.

ערן הדס הוא אוטוריטה מספר 1 בישראל ללימודי דיבור מול קהל.

ערן שימש כמנהל מקצועי בבית הספר לטלויזיה של "רשת" בערוץ 2 עם רקע של 20 שנות ניסיון בגופי התקשורת המרכזיים בארץ וניסיון בהכשרת אלפי בוגרים אל קדמת הבמה.

בין הבוגרים של ערן ניתן למצוא קשת רחבה של בעלי תפקידים המשפרים את יכולות הדיבור הפומבי שלהם כגון מרצים באוניברסיטה, מגישי טלויזיה, עו"ד, מנכ"לים, בעלי עסקים וגם עובדים בחברות שונות שפשוט רצו לשפר את יכולת ההצגה היומיומיות שלהם.

אע"פ שאותם אנשים הגיעו מרקע שונה, המשותף לכל בוגרי הקורסים של ערן היא שכולם לקחו בשתי ידיים את ההזדמנות לבצע קפיצת מדרגה מקצועית ויצרו לעצמם הופעה "מחשמלת" שסוללת עד היום את הדרך שלהם להצלחה.

שאלנו את ערן...

ערן, למי לדעתך קוד הבמה יהיה הכי מתאים?

"יש שלושה סוגי אנשים שאני ממליץ להם לעשות את הקורס:

1.אלו שלגמרי נמנעים מלהופיע- אלו שהמחשבה על לקום ולהציג את הסיפור שלהם בין אם זה על במה, בפגישת עבודה, בפרזנטציה או מול מצלמה, מפחידה אותם יותר מהמוות עצמו. כל מחשבה על סיטואציה כזאת גורמת להם למחנק, הגרון מתייבש והרגליים רועדות, האנשים האלו יעדיפו להימנע מאשר להתעמת עם הפחד הכי גדול של חייהם.

האנשים האלו לעיתים לא מבינים עד כמה דיבור מול קהל הוא מיומנות שניתן לרכוש, עד כמה זה יכול להיות פשוט ומשנה חיים. אלו אותם אנשים שהופכים אח"כ למכונת דיבור משומנת.

2. אלו שלא יוצא להם... לפעמים מזדמנת להם הרצאה או מצגת אבל רוב הזמן הם נמצאים מאחורי הקלעים אף על פי שהיו רוצים לעלות למגרש ולהיות יותר בפרונט. הם יודעים שיש להם פוטנציאל. לאנשים האלו אין מושג איך להתחיל ומאיפה, אף על פי שיכול להיות שהם יהיו טובים בזה הם ממעטים להופיע. אלו בדיוק האנשים שברגע שיתחילו להופיע יחזקו את יכולותיהם ואת המוניטין המקצועי שלהם ואף ייהנו מזה מאוד.

3. אלו שעושים את זה כל הזמן – הם מדברים בפגישות, על במות, מול מצלמה, מרצים, מדריכים, מופיעים, מתראיינים, ההופעה שלהם אפילו קוצרת מחמאות. אבל עמוק בפנים הם היו רוצים לחדד, לשפר להפוך מ 85% ל 100% (או לפחות 95%). ולקבל פידבקים מקצועיים וכלים שידייקו אותם למקסימום הפרפורמרים שבהם”.

מה המשפט הכי נפוץ שאתה שומע מאנשים שמסיימים אצלך קורס?

"חבל שלא עשיתי את זה קודם."


מה יש לך להגיד למי שקורא.ת את זה?

"אני מזמין אותך ללמוד יחד איתנו, מה הסיפור שלך ואיך לספר אותו בצורה בולטת, מרגשת ומעוררת השראה והקשבה", יחד נעבור מסע משנה חיים שיהפוך אותך לאדם אחר וימקסם את יכולת ההשפעה שלך.


ולסיום, בשורה טובה לציבור המאמנים שלנו בוגרי קוד האימון – מלבד הערך המקצועי הנרחב והגדלת היכולות האימוניות שלכם, קורס קוד הבמה מוכר בלשכת המאמנים ומוסיף לכם רזומה של 100 שעות אימון.


*עקב הביקוש אנו מזמינים אתכם לעלות כבר על המגרש ולדבר איתנו

להרשמה לקורס הקרוב

    אלון אולמן

    יו"ר ומנהל אקדמי קוד הבמה


    ערן הדס קוד הבמה
    ערן הדס

    מנהל מקצועי קוד הבמה


    להרשמה לקורס הקרוב

      קורס דיבור מול קהל

      להשפיע. לעורר השראה. להותיר חותם.

      להתגבר על פחד קהל ולעלות על במה בביטחון סוחף וממגנט

      ללמוד את כל הכלים והשיטות לתכנון וביצוע פרזנטציה שוברת שיאים

      לפתח כריזמה עוצמתית וללמוד את סודות ההשפעה של המנטורים הגדולים

      Scroll to Top