לייעוץ והתאמה 077-4243441

מדוע רובנו לא משיגים את מה שאנחנו רוצים?


מיפוי החוזקות שלנו יעזור לנו להיות בכיסא הנהג, ולא בכיסא הנוסע בחיים.

מיפוי חוזקות אומר: איפה אנחנו עכשיו, ולאן אנחנו רוצים להגיע.

אם אנחנו רוצים להתקדם, כדאי לזהות ולהבין את החוזקות והחולשות שלנו.


אולי אתם כבר איפה שאתם רוצים להיות, או אולי אתם רוצים ללמוד כלים אפקטיביים לפיתוח יכולות מנהיגות, ובכל מקרה, מיפוי עצמי הולך תמיד יד ביד עם יכולת הנהגה – לדעת להסתכל למציאות בעיניים ולפעול ממקום של חוזק. והנה מה שכדאי לנו לעשות כדי להגיע לשם:


תעריכו את החוזקות שלכם מנקודת מבט מנצחת


כשאנחנו עובדים עם מנהלים ובכירים בקוד האימון, אנחנו שמים דגש בזיהוי החוזקות והחולשות, על ידי כלי הערכה מתאימים. למה? מניסיוננו, אנשים יותר סקרנים לגבי החולשות שלהם כי הם רוצים לדעת לשפרן.

חוזקות הן משהו שבדרך כלל נלקח בתור "מובן מאליו", ולכן אנשים נוטים להזניח אותם בעבודתם האימונית. זיהוי החוזקות יכול לתת לנו עוד כלים להתמודדות עם בעיות.


זיהוי הפערים בצורה אובייקטיבית


יש כלי הערכה שעוזרים לאנשים לזהות את המקום שיש בו צורך בשיפור ואנחנו משתמשים בכלים אלה כשאנחנו עובדים עם מתאמנים. רובינו באופן אינטואיטיבי, יודעים עמוק בפנים מה הן החולשות שלנו.

כלי אימוני כמו המראה, הוא כלי אפקטיבי אך לא פשוט לכולם, כי הוא דורש מאיתנו לקבל חוות דעת של אנשי מפתח בחיינו, שמשקפים לנו במה אנחנו חלשים, ובמה אנחנו חזקים – והתוצאות יכולות להפתיע מאוד.


חשיבות החוזקות שלנו


יש אנשים שחושבים שאימון הוא זיהוי חולשות, פערים תפקודיים ויצירת תכנית מתאימה.

אבל זה רק חלק מהחשיבות של אימון.


אימון אישי יכול לעזור לאנשים לתחזק את הכוחות שלהם, וליישם אותם בפועל יכול להיות תגמול מדהים. מיקסום הכוחות שלנו יעזור לנו ליישם אותם. וזה גם אחד הדברים הכי חשובים שאנחנו יכולים לעשות גם בעבודה, ובחיים. לדעת איפה הם עוד יכולים לשרת אותנו בחיים.


התגברות על החולשות: אל תנסו לתקן הכל בפעם אחת


המיפוי יכול להראות את המרחק שיש לנו ללכת, לפני שאנחנו ממשיכים לעבור שינוי משמעותי. וזה לפעמים יכול להיות מתיש, כי הדרך יכולה להיות ארוכה, ואולי תתקלו בבעיות לא צפויות במהלכה. חשוב שלא תנסו "לתקן" את הכל בפעם אחת. המעכבים שלכם יכולים לעצור את הגדילה שלכם, אבל אתם לא צריכים להתגבר על כולם ב-100% לפני מרגישים הבדל אמיתי וחיובי בעבודה או בחיי היום יום.


כל אחד מאיתנו נמצא באיזשהו שלב במסע האישי שלו, אז תשימו לב להתקדמות – לא למושלמות.


אימון מהווה מפתח של מודעות וערנות חדשה לחיים של הרבה מאוד אנשים וכשמתחילים להיות מודעים ולהסתכל לאמת בעיניים – ולשאול: איפה אני נמצא עכשיו? רק אז דברים מתחילים להשתנות.


אז הגיע הזמן לשאול:

האם אתם יודעים באמת מה הן החוזקות והחולשות שישרתו אתכם?

האם אתם רוצים להיות בני זוג, מנהיגים, מנהלים, אבות/אימהות טובים יותר?

האם תדעו איך לתעל את מה שיש, ולשפר את מה שאתם רוצים לשפר?


Rating

בית הספר להכשרת מאמנים
בשיטת קוד המנצח

קוד האימון. הצלחה מעשית.

האימון האישי החל להתפתח לפני מספר עשורים. המקצוע התגבש כגישה לשיפור ביצועים מתוך אימון בעולם הספורט. הרעיון השתכלל בעשורים העוקבים על ידי שימוש בכלים מתחומים של פסיכולוגיה קוגניטיבית, פסיכולוגיה הומניסטית, תאוריות ניהול ואסכולות נוספות בחקר התנהגות אנושית. למעשה כיום מקצוע האימון נוגע ומטפל בכל תחומי החיים.

להגשת מועמדות לקוד האימון

      אני מעל גיל 27, עומד/ עומדת בתנאי הסף להגשת מועמדות ומעוניין/ מעוניינת שיחזרו אלי לפרטים נוספים.

    *הקבלה ללימודי אימון בביה"ס להכשרת מאמנים - קוד האימון, מותנית במילוי שאלון היכרות ועריכת ראיון קבלה אישי על ידי איש צוות בכיר.

    Scroll to Top