לייעוץ והתאמה 077-4243441

מה לאינטליגנציה רגשית ומנהיגות


אינטליגנציה רגשית גבוהה היא כלי שתיתן לכם יתרון משמעותי בסביבת העבודה התחרותית של היום.

#אינטליגנציהרגשית היא היכולת לזהות ולהבין את הרגשות שלנו, והיכולות שלנו, בניהול המצב הרגשי של אנשים אחרים. ובפשטות, אינטליגנציה רגשית היא היכולת לפתור בעיות עם או בלי רגש.

יש כמה יתרונות לרמות של אינטליגנציה רגשית גבוהה. החדשות הטובות הם שכל אחד יכול לשפר את האינטליגנציה הרגשית שלו.

- חלק מעקרונות הכלים העוצמתיים ש #קוד_האימון מציע לשיפור אינטליגנציה רגשית הם:

1) שיפור היחסים המקצועיים

לאינטליגנציה רגשית יש חלק גדול בהפעלת אנשים אחרים בצורה שאינה יוצרת התנגדות, והיא עוזרת לנו לבקר פעולות של אחרים בצורה נכונה, שנותנת לצד השני את המקום להגיב ואפילו להפיק תוצרים טובים יותר. התעלמות מהרגשות של האחר מצד שני, עלולה לגרום לו להרגיש חסר אונים וכועס.

2) ניהול עצמי מעולה

אינטליגנציה רגשית נותנת את הכלים להיות יותר מודעים לרגשות שלנו, והיא מציידת אותנו עם האסטרטגיות להשתמש בהם באפקטיביות – כמו שימוש ברגשות שליליים כמו כעס ועצב לטובה.

3) שיפור האפקטיביות שלנו

אינטליגנציה רגשית בשנים האחרונות הופכת להיות המפתח שפורץ דרך במימוש עצמי אפילו יותר מרמת אינטליגנציה כללית. להיות מסוגלים לנהל את עצמנו ואחרים באופן מוצלח היא יכולת חשובה עבור #עסקים, כי בין השאר היא מלמדת אותנו לבקר את התכנית עצמה, ולא את מבצע התכנית.

4) שיפור יכולות חשיבה

לא רק שאינטליגנציה רגשית עוזרת לנו להשיג זווית ראייה חדשה על בעיות וקשיים, ועוזרת גם בתהליך קבלת ההחלטות, היא עוזרת לנו עם פיתוח אסטרטגיות חשיבה, ויכולות חשיבה על ידי יכולת הפעלת אנשים בצורה מעצימה, ולא מניפולטיבית.

5) שיפור יכולות מנהיגות

מנהלים בעלי רמת אינטליגנציה רגשית גבוהה נהנים מיתרונותיה כי היא עוזרת להם לפתח אמפתיה והבנת האחר – וזאת יכולת חשובה שיכולה להשפיע, לתת מוטיבציה ולשכנע בתפקידי ניהול והובלה.


> היכולת לשנות מצב רגשי אצל האחר היא הלב של השפעה על אנשים, וזאת אומנות. אם דרך שירה, לימוד, משחק, אימון או כל צורה אחרת של תקשורת בינאישית – אנשים אשר לומדים להתנהל נכון רגשית עם עצמם ועם אחרים, הם בעלי ההשפעה הכי גדולה במערכת.


Rating

בית הספר להכשרת מאמנים
בשיטת קוד המנצח

קוד האימון. הצלחה מעשית.

האימון האישי החל להתפתח לפני מספר עשורים. המקצוע התגבש כגישה לשיפור ביצועים מתוך אימון בעולם הספורט. הרעיון השתכלל בעשורים העוקבים על ידי שימוש בכלים מתחומים של פסיכולוגיה קוגניטיבית, פסיכולוגיה הומניסטית, תאוריות ניהול ואסכולות נוספות בחקר התנהגות אנושית. למעשה כיום מקצוע האימון נוגע ומטפל בכל תחומי החיים.

להגשת מועמדות לקוד האימון

      אני מעל גיל 27, עומד/ עומדת בתנאי הסף להגשת מועמדות ומעוניין/ מעוניינת שיחזרו אלי לפרטים נוספים.

    *הקבלה ללימודי אימון בביה"ס להכשרת מאמנים - קוד האימון, מותנית במילוי שאלון היכרות ועריכת ראיון קבלה אישי על ידי איש צוות בכיר.

    Scroll to Top