לייעוץ והתאמה 077-4243441

מודלינג של מאמנת-על.

ראיון עם ליאת בורנשטיין, מנחת מחזור 22


אוטוטו פותחים את מחזור 22 של קורס הכשרת מאמנים שלנו ועוד לא דיברנו על מנחת הקורס האלופה הלא היא מאמנת העל ליאת בורנשטיין.

אפילו בהסתכלות אימונית כאנשים שיודעים לנהל זמן, אנחנו מסתכלים על ליאת לא פעם ותוהים - איך היא מספיקה את כל מה שהיא עושה?

כי מלבד להנחות את מחזור 22, ליאת מנהלת את תחום האימון בארגונים בקוד האימון וסגנית מנהלת תחום האימון בנבחרות "קוד המנצח" של אלון אולמן, היא מדריכה בקורסי הכשרת מאמנים וחלק מסגל המנחים של קוד הבמה ורגע, ולא דיברנו עוד על זה שליאת נשואה באושר לעמית ואמא לארבעה ילדים מופלאים + כלבה, חתול ואפילו דגים, קפטנית ושחקנית בקבוצת כדורשת, פעילה ומתנדבת בעמותת "יוזמות עתיד" כך שתכלס במילה אחת אפשר להגיד שליאת פשוט "סופרוומן".

ועם כל העשייה המרובה, ליאת תמיד מפנה זמן לכל מי שמבקש עזרה, אימון, הנחיה, הדרכה מילה חמה וחיוך לבבי.

אז ליאת, איך מגיעים להיות ליאת בורנשטיין... עם איזה רקע את מגיעה לתפקיד?

"יש לי תואר ראשון בפסיכולוגיה ומנהל עסקים, ניסיון בתפקידי ניהול בכירים בארגונים מובילים, אני יועצת ארגונית מדריכת מאמנים ומתמחה בליווי ופיתוח מנהלים בעברי הייתי מנהלת של מוקדי שירות, חוויית לקוח ומכירות, ניהלתי מוקדים בסדר גודל של 200 עובדים ומנהלים, ניהלתי מנהלים שמנהלים מנהלים ונהניתי מכל רגע. אני אוהבת להיות בעשייה מרובה ומגוונת ולא פוחדת מכאבי גדילה".

איך הגעת לתחום האימון?

"התמגנטתי לתחום האימון כשזה עוד רק ביצבץ לעולם, ישר הלכתי ללמוד, לפני כ 17 שנה. הייתי עוד ילדה, שילבתי את זה עם קריירה ניהולית. יש לי משיכה מולדת לעולם ההתפתחות, בעיקר לעזור לאנשים לחוש ביטחון, להאמין בעצמם וביכולות שלהם ולעשות עם זה משהו ברמה הפרקטית.

איזה שינוי משמעותי חל בחיים שלך מאז?

"האימון גרם לי להבין טוב יותר אנשים, מה צריכים, מה רוצים, מה מניע אותם. זה נתן לי ראייה במבט על לגבי החיים ואפשר לי להיות בעלת חוסן, פרופורציות ולהיות יותר מחוברת לרצונות ולצרכים האישיים שלי.

האימון מלמד כלים לשיפור מיומנויות התקשורת ואלה מיומנויות שכולנו צריכים בכל תחום בחיינו, זה פשוט משדרג את היכולת להעביר מסרים, להבין את הצד השני ולהגיע להסכמות".

מה את מביאה איתך לקורס אימון כמנחה?

"אני מביאה איתי המון תשוקה, אני אוהבת ונהנית מכל מה שאני עושה, אותה תשוקה מגיעה בצורת אנרגיה , אנרגיה חיובית אמונה ועשייה פרקטית.

אני מביאה איתי ניסיון עשיר בעבודה עם אנשים מכל מיני זוויות, עבודה עם מנהלים, עבודה עם מאמנים, עבודה עם מתאמנים, חלקם בכירים , מנכלים, אנשים בקבוצות ויחידים שמכניסים אותי ללב ולמחשבות שלהם. אני מביאה איתי יכולת הובלת קבוצה ויצירת עניין, המון ידע מקצועי בעולמות האימון".

מה את ממליצה למי שמתלבט אם לבוא ללמוד אימון?

"אני רואה סביבי מאמנים בתחילת הדרך, מאמנים ותיקים, מתאמנים בגילאים שונים, סטטוסים שונים, תחומי עניין שונים, אין אדם אחד שהאימון לא עשה לא טוב, גם אם לא השיג 100% ממה שרצה.

בעיני, אין מה להתלבט, זה ללא ספק הדבר הכי טוב שאדם יכול לתת לעצמו. ללמוד את עצמו באמת, לחקור פנימה, מה אוהב, מה רוצה, במה טוב, לחלום וגם להגשים ואת כל הטוב הזה לקחת ואז להוביל וללוות תהליך אדם אחר.

ולמה דווקא ללמוד בקוד האימון?

"מניסיון של מי שלמדה ב 3 בתי ספר שונים וטובים (ברובם) בקוד האימון הסטנדרט המקצועי גבוה מאוד, זה המקום היחידי שנותן מעטפת שלמה לסיום הפרקטיקום, יש תמיכה הדרכתית צמודה, זה לא ברור מאליו.

זה מאפשר למאמנים להיות חדים, מקצועיים ובעלי ניסיון, לממש את המטרות שלהם ולהפוך למאמנים במהירות מדהימה".

מה המוטו שלך כמאמנת?

"השיח הפנימי שכל אחד מנהל עם עצמו, מצייר את העולם שבו הוא חי - אז למה לא לספר סיפור ממש טוב"?

Rating

בית הספר להכשרת מאמנים
בשיטת קוד המנצח

קוד האימון. הצלחה מעשית.

רוצים גם ללמוד עם ליאת?

להגשת מועמדות לקוד האימון

      אני מעל גיל 27, עומד/ עומדת בתנאי הסף להגשת מועמדות ומעוניין/ מעוניינת שיחזרו אלי לפרטים נוספים.

    *הקבלה ללימודי אימון בביה"ס להכשרת מאמנים - קוד האימון, מותנית במילוי שאלון היכרות ועריכת ראיון קבלה אישי על ידי איש צוות בכיר.

    "השאלה היחידה שעומדת בינינו לבין כל מטרה שנרצה להשיג איננה האם אני יכול אלא מה אני מוכן לעשות כדי שזה יקרה ואיפה נמצאים הכלים, השיטות והסביבה ללמוד איך להגשים זאת"

    -- אלון אולמן

    Scroll to Top