לייעוץ והתאמה 077-4243441

מנטורינג

קורס מנטורים

תמיד ידעתם כי יום אחד אתם תהיו שם כדי לעזור לאחרים להגיע אל הייעוד שלהם? להגשים את החלומות שלהם? הרי שאם הגעתם אלינו, לכאן, אתם כבר עושים את הצעדים הראשונים בדרך להגשמת החלום. גם אם יש לכם את הכישרון ואת היכולת להניע אחרים לפעולה, מה שוודאי יש לכם, הרי שלא תמיד יש לכם את הידע המקצועי שיאפשר לכם להביא את המטופל לשינוי אמיתי. גם בעל מקצוע מוכשר צריך סט כלים כדי להצליולבצע את המלאכה. אנחנו כאן, מציעים לכם לעבור קורס מנטורים, על ממנת שנוכל להעניק לכם את ארגז הכלים הדרוש לכם לצורך המשימה. לאורך הקורס, תלמדו ממיטב אנשי המקצוע איך ליצור שינוי אמיתי.

היום יש הרבה יותר מודעות מבעבר

אנחנו חיים בתקופה חסרת תקדים בהיסטוריה האנושית. היום רבים מעוניינים לא רק לשרוד ולחיות את היום, יום הפשוט, אלא, רבים מבינים כי עליהם להגשים את הייעוד שלהם, את החלום עליו חלמו לאורך השנים. אנחנו היום חיים בשפע אמיתי, כזה שלא היה בעבר. היום יותר מאי פעם, יש לרבים מאיתנו את האפשרות לקום ולעשות מעשה, לשנות את אורך החיים שלנו מקצה לקצה. אבל, למרות שפע ההזדמנויות, לצערנו, לא כולם יודעים איך לנצל אותן בזמן אמת. בדיוק בגלל זה אנחנו מקיימים קורס מנטורים שוב ושוב. זאת משום שאנחנו מאמינים, בלב שלם, כי אנחנו צריכים עוד אנשים כמותכם. שליחים, מי שיודעים איך להעיר את הלבבות ולהביא רבים

להגשים את החלומות שלהם ולהגדיל את הטוב והשפע בעולם.

אנחנו ממתינים לכם ממש עכשיו

בית ספר לאימון בשיטת קוד מנצח, בניצוחו של אלון אולמן, מביא לפניכם קורס מנטורינג עשיר בידע ובטכניקות, מתוך ניסיון להעניק לכם את הקרקע עליה תוכלו להתפתח ולצמוח בתור מנטורים. המטרה שלנו היא להעניק לכם ידע וכלים מקצועיים, על מנת שתוכלו להשפיע מהיכולות המיוחדות שלכם על עוד ועוד לקוחות חדשים. אם אתם מחפשים את הדרך ליצירת מציאות חדשה, אם אתם רוצים ללמוד עוד, צרו איתנו קשר ונדבר איתכם בהרחבה על קורס מנטורים והרבה מעבר לכך.

הבחירה באימון כמקצוע לחיים

קורס מנטורינג

כל אדם בעולם ראוי לחיות את החיים במלואם, אבל באותה הנשימה, לצערנו, לא כולם יודעים איך לממש את כל הטוב שיש לחיים להציע עבורם. רבים מתמודדים עם אתגרי היום יום, בתוך מעגל אינסופי, מתוך תחושה של חוסר שביעות רצון וגרוע מכך. התפקיד שלנו זה לאפשר לכם לחיות את החיים שלכם כפי שתמיד חלמתם, בתהליך מנטורינג מקצועי. שינוי זה לא תמיד פשוט, אבל השינוי בהחלט אפשרי. אנחנו כאן כדי לסמן לכם את הדרך להגיע להישגים חדשים. בואו איתנו.

אנחנו מדברים על תהליך ארוך

לא פעם ולא פעמיים, לקוחות מגיעים אלינו עבור מנטורינג אישי, מתוך מודעות לכך שהם חיים את החיים שלהם לא כפי שדמיינו אותם בתור ילדים. אבל דעו כי החיים אותם אתם מעוניינים לחיות, נמצאים לא רחוק מהמקום בו אתם עומדים עכשיו. העניין הוא שגם אם אתם מבינים כי אתם זקוקים לשינוי, זה לא בהיכרח אומר כי יש לכם את הכלים לעבור את התהליך בכוחות עצמכם, לבד. מנטורינג זו טכניקה המאפשרת לנו לצלול ביחד אל תוך הנפש שלכם, לנסות להבין את המחשבות המגבילות שלכם, את הגורמים אשר מונעים מכם להצליח להגיע להישגים להם אתם מקווים. פעם אחת אלו מחשבות מגבילות אשר התחילו אצלכם בתור ילדים ובפעם אחרת, יכול להיות כי אתם עדיין לא מצליחים להכיר בכך שיש לכם את הכישרון והיכולת להגיע אל היעד בכוחות עצמכם. אלדאגה, אנחנו כאן כדי ללוות אתכם במסע. אתם ממש לא צריכים לעבור את זה לבד.

עכשיו זה הזמן שלכם לצאת לדרך

כל יום על פני האדמה הוא נס. יש לכם כל כך הרבה דברים עליהם אתם יכולים להודות, יש לכם כל כך הרבה יכולות אשר עדיין לא התוודעתם אליהן. אנחנו, כאן, בבית הספר לאימון בשיטת הקוד המנצח, המנוהל על ידי אלון אולמן, נשתמש בכלים העומדים לרשותינו כדי להוביל אתכם למצויינות. אם אתם רוצים להתחיל לחיות את החיים שלכם במלואם, אם אתם לא מעוניינים לבזבז עוד יום אחד נוסף, אנחנו כאן, עם מנטורינג מקצועי, אשר יוביל אתכם לגדולות.

הבחירה באימון כמקצוע לחיים

זה עידן מדהים, חדשני ופורץ דרך. אנחנו חיים בעידן בו רבים מבינים כי יש להם את הזכות לדרוש לחיות אחרת, יש להם את הזכות לבחור לחיות אחרים, מלאים, מספקים, כמו שתמיד רצו. התפקיד שלנו, של העובדים בתוך הצוות של 'בית הספר לאימון בשיטת קוד מנצח', זה להנגיש את הידע הדרוש לכל אדם לצמיחה, הלאה. אנחנו מאמינים, כי ככל שנעבוד יותר על מתן ידע וכלים, כך, נצליח להוביל לשינוי משמעותי, בקרב עוד ועוד אנשים, מתאמנים, בכל רחבי המדינה. השיטה מתמקדת בניסיון להביא לכל אדם את הכלים למיצוי הפוטנציאל הגלום בו, משום שאנחנו מאמיניםכי לכל אדם, יש ניצוץ של נשמה ייחודית, כזו שהיא רק שלו.

עבור מי הקורס מיועד

אם אתם מי שיש להם את היכולת להגיע לליבם של אנשים, אם אתם רוצים לעשות שינוי בעולם, אם אתם מחפשים את הדרך להגיע למיצוי היכולות שלכם בעצמכם, קורס מנטורינג מיועד לכם בדיוק. העבודה שלנו בבית הספר, שואבת מתחומי ידע משיטת NLP, עבודה עם חוק המשיכה, יצירת מציאות ועוד. גם אם אתם יודעים כי קיימים כוחות גדולים ביקום וגם אם אתם מאמינים ביכולת של כל אחד לעשות שינוי אמיתי, הרי שעל מנת לטפל, אתם צריכים כלים מקצועיים שיכשירו אתכם לצורך המשימה. בשביל זה בדיוק, התכנסנו כאן. המסגרת הלימודית כוללת 176 שעות לימודים אקדמיות, עבודה מעשית ובחינות שתפקידן, לשמור את הסטודנטים עירניים כל הזמן. אנחנו לוקחים את העבודה שלנו מאוד ברצינות ומתרגשים, בכל פעם מחדש, לראות את התוצאות בקרב התלמידים שלנו.

למה אנחנו עושים את זה

אנחנו לא פותחים קורסס מנטורינג רק משום שאנחנו בית עסק עם מטרה להרוויח, אנחנו מאמינים בכך שיש לנו כלים מדהימים, ליצור עולם חדש וטוב יותר. חישבו כמה נפלא יכול להיות כאן, אם כל אחד יתחבר לגירסה הטובה ביותר שלו עצמו ויביא אותה לידי ביטוי. העולם מלא ביצירתיות, כישרונות שעוד לא התגלו וידע שרק מחכה לאדם הנכון כדי לעבור דרכו. אם אנחנו יכולים להיות חלק מהצינור

הנפלא הזה, הרי שעשינו את שלנו. ממתינים לכם בטלפון ובאתר.

בית הספר להכשרת מאמנים
בשיטת קוד המנצח

קוד האימון. הצלחה מעשית.

להגשת מועמדות לקוד האימון

      אני מעל גיל 27, עומד/ עומדת בתנאי הסף להגשת מועמדות ומעוניין/ מעוניינת שיחזרו אלי לפרטים נוספים.

    *הקבלה ללימודי אימון בביה"ס להכשרת מאמנים - קוד האימון, מותנית במילוי שאלון היכרות ועריכת ראיון קבלה אישי על ידי איש צוות בכיר.

    "השאלה היחידה שעומדת בינינו לבין כל מטרה שנרצה להשיג איננה האם אני יכול אלא מה אני מוכן לעשות כדי שזה יקרה ואיפה נמצאים הכלים, השיטות והסביבה ללמוד איך להגשים זאת"

    -- אלון אולמן

    Scroll to Top