לייעוץ והתאמה 077-4243441

פיתוח ארגוני

יועץ פיתוח ארגוני

כשמדובר על פיתוח שבא לגרום לצמיחה וייעול בארגונים מדובר על אחד מהתהליכים היותר חשובים בשוק העסקי. הגברת היעילות, הגברת האפקטיביות וצמיחה מתמשכת להשגת יעדים ומטרות. תהליך זה מתבצע תוך שיפור תהליך קיים, משמע, משתמש ביכולות הבסיסיות בארגון ולא משנה אותו לחלוטין אלא משאיר אותו בתחושת הבסיס הבטוחה שלו. שיטה איכותית מטעם בית הספר להכשרת מאמנים 'קוד אולמן קוד האימון' שבאה לטפל בהשגת מטרות של פיתוח וצמיחה מתמשכים. 'קוד האימון', בית הספר המוביל בישראל להכשרתם של מאמנים קיים על פי שיטתו של אלון אולמן, מאמן בכיר, 'קוד המנצח'. השיטה שפותחה על ידי אולמן, מחבר רב המכר, הספר המוצלח, 'פריצת גבולות' סייע כבר למעל 400,000 אלף בני אדם להגיע למטרות ויעדים בחייהם האישיים והעסקיים.


איך פיתוח ארגוני יכול לסייע גם לכם?

תהליך פיתוח ארגוני הוא תהליך אסטרטגיה המביא ארגונים לתוצאות יעילות והסתגלות לשינויים באופן מהיר. ארגון המטמיע את התהליך מביא לשיפור הביצועים, הגברת היעילות והתמודדות עם אתגרים חדשים שלא נראו מקודם בתחום העיסוק שלו. הפיתוח כולל התאמה לטכנולוגיה חדשנית, עמידה ביעדים, אבחון ואפיון תהליכים של מתחרים בתחום העיסוק, ואף מלמד תגובה מהירה לשינוי בשוק העסקי ושינויים ארגוניים המתבקשים תוך כך.

לא מעט ארגונים מגיעים ליעדים והשגת יתרונות תחרותיים כאשר הם משקיעים בפיתוח הארגוני. שביעות רצון הלקוחות עולה, הספקים מרוצים, ומנהלי הארגון וצוות העובדים מרגישים שיש עם מה לעבוד, תרתי משמע.


מי מדריך לפיתוח ארגוני ואיך זה עובד?

מהרגע שאתם מתחילים תהליך מקצועי ומוסדר בארגון, מנהלי ההדרכה הם האחראיים לדאוג לכך שההנהלה והצוות יבינו למה כדאי להתמסר לתהליך ולהשקיע בו. המדריכים יובילו את התהליך תוך למידה, שינוי פנימי בארגון, אימון אישי, פיתוח והסבות מקצועיות בהתאם לנדרש ואף יובילו פיתוח חוסר ארגוני והדרכת התמודדות עם סיטואציות חדשות שטרם נראו בארגון בשל התהליך.


מהן התוצאות מתוך הפיתוח הארגוני?

התוצאות מדברות בעד עצמן. כל ארגון שעובר את התהליך הזה מעיד על תכנית הכשרה המביאה את הצוות ליעדים, תפוקת עבודה גבוהה יותר ואף לקשר טוב יותר בין כל הדרגים בארגון. אימון אישי ועסקי מביא לתוצאות בכל יום ויום, ובכל סגנונות החיים והעיסוקים. בסופו של דבר כאשר אתם חווים את התהליך מאנשי המקצוע הטובים ביותר שעברו את ההכשרה המובילה בישראל, התוצאות תהיינה לא פחות ממושלמות.

בית הספר להכשרת מאמנים
בשיטת קוד המנצח

קוד האימון. הצלחה מעשית.

רוצה לשמוע עוד על אימון אישי לחברות וארגונים?

    "השאלה היחידה שעומדת בינינו לבין כל מטרה שנרצה להשיג איננה האם אני יכול אלא מה אני מוכן לעשות כדי שזה יקרה ואיפה נמצאים הכלים, השיטות והסביבה ללמוד איך להגשים זאת"

    -- אלון אולמן

    Scroll to Top