לייעוץ והתאמה 077-4243441

שינוי קריירה גיל 40

שינוי קריירה בגיל 40

כל אחד ואחת מאיתנו חושבים מתישהו על שינוי קריירה. לא אחת כאשר מגיע גיל 40, אנחנו מוצאים את עצמנו תוהים האם באמת אנחנו נמצאים במקום הנכון לנו. בעיסוק הנכון לנו, בייעוד שלנו. זה בדיוק הרגע לבחון ולגלות שיש גם עולמות חדשים עבורנו שיכולים לא רק לעשות לנו טוב, אלא גם לסובבים אותנו.

'קוד האימון' הוא בית הספר המוביל בישראל, המנוהל על ידי אלון אולמן, מאמן בכיר ומחבר הספר שהפך לרב מכר מצליח 'קוד המנצח'. בית הספר מכשיר מאמנים אישיים בשיטות מגוונות וייחודיות לאלון אולמן שהצליח לסייע למעל 400 אלף אנשים להגיע למטרות חייהם, לשנות קריירה, ולחוות חיים איכותיים בכל יום מחדש.

שינוי קריירה גיל 40 ומה שביניהם

כשאתם חושבים על שינוי קריירה גיל 40 הוא ללא ספק גיל מושלם לכך. לא כי אתם במשבר כלשהו זה או אחר, כי באמת בגיל 40 מתחילים לחיות. יש בשלות מסוימת שגורמת לנו להבין שהגיע הזמן שנהיה לעצמנו. לא שכירים בחברה גדולה שמתייחסת אלינו כאל בורג, לא בעלי מרות או מנהלים של צוות גדול שנשחקים בשעות עבודה מרובות. וכן, זה גם די ברור שלא תמיד צריך לרדוף אחר הכסף, אלא אחר ערכים ותחושה טובה כאשר עוסקים במה שאוהבים. אחד התחומים המככבים בשינוי קריירה הוא ללא ספק קואוצינג. לא מעט מאיתנו עברו ועוברים תהליך של אימון אישי. חלק מאיתנו מחפשים ללמוד אימון אישי בשל שינוי קריירה גיל 40 ועוד נושאים. וחלק מאיתנו עושים זאת בעיקר בשל האימון האישי שעברנו, והעולם שהתגלה לנו.

לימוד מקצועי משנה את הכל

אם כבר החלטתם על לימוד אימון אישי, כדאי שזה יהיה לימוד מקצועי ומהטובים ביותר. לא בכדי כל מי שמבקש להשתלב בתחום זה מבקש לעשות זאת במקומות הנחשבים ביותר. שינוי קריירה גיל 40 או כל סיבה אחרת היא לא באמת משנה, הדבר הכי חשוב הוא שהמקום בו אתם לומדים ידע לפתוח לכם את הדלתות הנכונות. כשם שלא מתפשרים על איכות, לא מתפשרים גם על מקצועיות ובטח לא במקצוע שהולך להיות לכם אבן דרך, ומסע. לכם, ולסובבים אתכם.

בית הספר להכשרת מאמנים
בשיטת קוד המנצח

קוד האימון. הצלחה מעשית.

להגשת מועמדות לקוד האימון

      אני מעל גיל 27, עומד/ עומדת בתנאי הסף להגשת מועמדות ומעוניין/ מעוניינת שיחזרו אלי לפרטים נוספים.

    *הקבלה ללימודי אימון בביה"ס להכשרת מאמנים - קוד האימון, מותנית במילוי שאלון היכרות ועריכת ראיון קבלה אישי על ידי איש צוות בכיר.

    "השאלה היחידה שעומדת בינינו לבין כל מטרה שנרצה להשיג איננה האם אני יכול אלא מה אני מוכן לעשות כדי שזה יקרה ואיפה נמצאים הכלים, השיטות והסביבה ללמוד איך להגשים זאת"

    -- אלון אולמן

    Scroll to Top