לייעוץ והתאמה 077-4243441

שינוי קריירה

שינוי בקריירה

שינויים גדולים מתחילים מהבסיס, ומקטן. אנחנו יודעים מה אתם מרגישים. קמתם בבוקר והרגשתם שאתם זקוקים לשינוי. שינויים הם דבר מבורך, הם מביאים לריענון, לשינוי בחיים הפרטיים והעסקיים והכי חשוב, לתחושה פנימית טובה וקימה בבוקר עם חיוך לכל יום חדש. כאשר אתם חושבים על שינוי קריירה ללא ספק לימודי אימון אישי הם בראש הרשימה. בית הספר להכשרת מאמנים אישיים המוביל בתחומו בישראל 'קוד האימון' מביא את שיטת האימון הטובה ביותר. אלון אולמן, מאמן בכיר, מחבר הספר ורב המכר 'הקוד המנצח' מטמיע גם באמצעות הכשרת מאמנים אישיים את שיטות האימון האישי ומוביל לשינוי קריירה משמעותי,

וגם אתם יכולים לשנות את החיים שלכם באמצעות שינוי הקריירה.

שינוי קריירה – כבר אמרו לכם שכל יום הוא הזדמנות

חדשה?

הבחירה לבצע שינוי קריירה בין אם בלימוד אימון אישי ובין אם בללכת לאימון אישי על מנת להסתייע באימון לצורך שינוי הקריירה, היא

בחירה חכמה ונכונה. לעיתים אנחנו מוצאים עצמנו במסע 'תקועים'. לא יודעים היכן לפנות, מרגישים שלא בטוב במקום בו אנחנו נמצאים ומחפשים פתרונות. לעולם האימון האישי מגוון של פתרונות. שאלות מהותיות על החיים כמו 'מה אנחנו רוצים באמת לעשות'. 'איך לעסוק במקצוע שאנחנו אוהבים'. 'איך לקום בבוקר לעבודה עם חיוך' ועוד, הן שאלות שכולנו שואלים את עצמנו. חלקנו כבר נמצאים שם במקום הזה, וחלקנו לא. התשובות לכל השאלות הללו יכולות בהחלט להופיע בתהליך לימוד אימון אישי. הישיבה בכיסא המאמן האישי או המאמנת האישית גורמת לא רק לסייע לאנשים אחרים במסע, אלא גם במסע עצמי לשינוי החיים. חיפוש, מציאת מקום חדש, מציאת תהליך חדש והתנסות תוך כדי תנועה. גם במהלך הלימוד עצמו יש מסגרת תומכת, יש ממי ללמוד ויש עם מי לדבר. שינוי קריירה לעיתים לא חייב להיות תהליך חד וקצר למקצוע אחר, אלא יכול להיות תהליך נעים ואיטי תוך כדי לימודים.

אפשר לעסוק במה שאוהבים

זה לא חלום, אימון אישי מסייע רבות לא רק לעצמכם כמאמנים אישיים בהתלבטות בסיטואציות השונות בחיים, אלא גם ליקרים לכם.

מעבר לכך, הגשמת החלום בהחלט קיימת. אפשר לבצע שינוי קריירה, אפשר לקום בבוקר עם חיוך לעבודה ואפשר לעסוק במה שאוהבים. כי אחרי הכלל, כל שניה שחולפת היא היסטוריה. צרו לעצמכם זיכרונות טובים בכל רגע, גם ברגעים המקצועיים.


הבחירה באימון כמקצוע לחיים

בית הספר להכשרת מאמנים
בשיטת קוד המנצח

קוד האימון. הצלחה מעשית.

להגשת מועמדות לקוד האימון

      אני מעל גיל 27, עומד/ עומדת בתנאי הסף להגשת מועמדות ומעוניין/ מעוניינת שיחזרו אלי לפרטים נוספים.

    *הקבלה ללימודי אימון בביה"ס להכשרת מאמנים - קוד האימון, מותנית במילוי שאלון היכרות ועריכת ראיון קבלה אישי על ידי איש צוות בכיר.

    "השאלה היחידה שעומדת בינינו לבין כל מטרה שנרצה להשיג איננה האם אני יכול אלא מה אני מוכן לעשות כדי שזה יקרה ואיפה נמצאים הכלים, השיטות והסביבה ללמוד איך להגשים זאת"

    -- אלון אולמן

    Scroll to Top