לייעוץ והתאמה 077-4243441

המדריך למערכת ההפעלה האנושית

הקשר בין אימון ליום כדור הארץ

עתיד החברה האנושית נמצא בסכנת משבר סביבתי. סימני קריסה ניכרים כבר עתה. יום כדור הארץ שיצוין ב22 באפריל, מזכיר לנו כמה העיסוק בנושא הוא צורך קיומי אסטרטגי.

קורס אימון לזוגיות: איך להצליח בזוגיות?

זוגיות טובה
האם אתם נמנים עם אלו שהחליטו לצאת לחופשה בימי חול המועד או שהחלטתם להישאר בארץ? האם תכננתם מה עושים במהלך החופשה? מה קורה עם הזוגיות שלכם במהלך חופשות חגים?

יציאה מעבדות לחירות

אדם אינו חופשי כשהוא עבד לאמונות ולתפיסות המעכבות אותו. אדם אינו חופשי כשהוא עבד לסערותיו הרגשיות המשפיעות על החשיבה והיצירתיות, על בטחון העצמי והדימוי העצמי וטיב מערכות היחסים שלו עם הסובבים אותו.

תהליכים מקבילים לבטא את ה"אני הפנימי"

חג פורים הוא הזדמנות לבחור דמות חדשה ולעטות אותה על עצמנו כבמטה קסם (לעיתים בלי שאף אחד ידע מי אנחנו באמת?!) אימון אישי גם כן, זאת הזדמנות לבחור מי היינו רוצים להיות בתמונה המנצחת העתידית שלנו ולהתאמן על אפיון הדמות שהיינו רוצים להיות כדי להרגיש בייעוד שלנו.

השינוי יגיע מפעולות. ולא מהנצחת ההבדלים בין המגדרים

יום האישה הבינלאומי. כבר בחטיבת ביניים, הבנתי שהיעוד שלי בחיים ליצור שינוי בעולם הזה. את הפערים בין המגדרים ראיתי בכל מקום אפשרי. בבית הספר בכמות המורות לעומת המורים. תמיד תהיתי מדוע בגני ילדים יש גננות ולא גננים, בשירות בצה"ל כמות המפקדים לעומת המפקדות, והיום כרצה למרחקים, בתחרויות אני תמיד מונה את כמות הנשים לעומת הגברים.

בית הספר להכשרת מאמנים
בשיטת קוד המנצח

קוד האימון. הצלחה מעשית.

Scroll to Top