לייעוץ והתאמה 077-4243441

המדריך למערכת ההפעלה האנושית

מי לא אוהב לקבל מחמאות?!

מכירים את האנשים ששמים לב? ששמו לב שעשיתם שינוי בשיער, ששמו לב שלבשתם פריט חדש, שירדתם במשקל, שהתאמצתם ממש, שעשיתם או אמרתם משהו חכם וגם טרחו לעצור ולהחמיא לכם על כך? איזה כיף איתם, נכון?

אימון ארגוני, כבר לא רק למנהלים – מאפשר לארגון ולעובדים להשיג מטרות מוחשיות

בשוק העבודה המאתגר של היום, נאבקים ארגונים על שמירת הכישרונות הטובים ביותר בתוך החברה. על מנת שתיווצר תרבות ארגונית חזקה ופרודוקטיבית, על מנהלי החברות ומשאבי ההון האנושי להכיר ולהיעזר בשיטות והכלים המתאימים. הליך אימון ארגוני ממוקד מאפשר לארגון להעביר את כל העובדים תהליך קצר ואפקטיבי להגשמת מטרות ויעדים מעשיים. איך מובילים עובדים לפרוץ את הגבולות של עצמם? וכיצד בוחרים את הדרך הנכונה לאימון ארגוני ממוקד עבור החברה שלכם?

הסוד לשימור עובדים מצטיינים

הסוד לשימור עובדים מצטיינים
על פי אינסוף סקרים שנעשו בשנים האחרונות מקומות העבודה הנחשקים ביותר הם מקומות עבודה כמו גוגל, פייסבוק, מייקרוסופט ו WIX. מה הסיבה לכך שאנשים כל כך מרוצים בחברות האלו? ומה הסיבה שכל כך קשה להתקבל אליהן?

טוני רובינס מגלה את הסוד שיגרום לאימון האישי שלך להצליח

למה אימון אישי
מאחורי כמעט כל יזם מצליח ניצבת דמות תומכת אחת לכל הפחות, מאמן אישי או חונך, אשר דחפה את היזם עד לקצה גבול היכולת שלו, ועודדה אותו לאמץ את חוזקותיו כך שלבסוף הן הובילו אותו להצלחה.

איך להפוך למאמן מנצח

איך הופכים למאמן מנצח
האמת היא שמעולם לא היה זמן טוב יותר להיות מאמן אנו, כציוויליזציה, עוברים שינוי מדהים באופן שבו אנו עובדים , הדרך בה אנו חיים את חיינו, אפילו באופן שבו אנו אוהבים ומתחברים לאלה מסביבנו. הביקוש לאימון הוא הגבוה ביותר שהיה אי פעם בהיסטוריה.

בית הספר להכשרת מאמנים
בשיטת קוד המנצח

קוד האימון. הצלחה מעשית.

Scroll to Top