לייעוץ והתאמה 077-4243441

המדריך למערכת ההפעלה האנושית

הקשר בין הקורונה למקצוע העתיד של המאה 21

קוד האימון - קורס קואצ'ינג, לימודי אימון
מה הקשר בין הקורונהלמקצוע העתיד של המאה 21 ?בעידן שבו אוטומציה ורובוטים תופסים יותר ויותר תפקידים ואנשים בגילאי 40 נפלטים משוק העבודה המגפה רק ממחישה את הצורך במנהיגות ומנהיגות מתחילה בהנהגה עצמית.קורס הכשרת מאמנים בשיטת קוד המנצח מסמיך מאמנים בכל תחומי החיים להובלת אנשים לחיות את החיים שהם תמיד רצו. בעצם הוא מאפשר לבוגרים שלו, לפני הכל, להגשים בעצמם ולהנהיג את עצמם לחיים שתמיד רצו.

השיטה שהביאה אלפי אנשים להצלחה בדיבור מול קהל

פחד קהל, פחד במה
אצל הרבה אנשים רק המחשבה או ההצעה לעמוד על במה גורמת להם להתכווצות. אפשר להתגבר על זה. אפשר ללמוד ולתרגל מה הגדולים עושים ואתם מקבלים את התוצאות שהם מקבלים. זה לא פוקס לא קראמה לא גורל ולא מזל. כולנו גדלים עם הפחד לדבר מול קהל.

מרכיבי הקסם העיקריים באימון

מרכיבי הקסם באימון אישי | קוד האימון
איך חברות ואינדיבידואלים מתגברים על קונפליקטים? מה הן הדרכים שונות שבהן ניתן לאמן צוותים אשר נשאבים ל'לופ' חוסר אפקטיביות בסביבת העבודה? איך אימון צוות ואינדיבידואלים תורם בצורה שפורצת את גבולות הארגון? תמיד עניין אותנו מה הוא מרכיב הקסם שעושה את כל ההבדל, שדרכו אנשים קיבלו שוב את המשמעות, את העניין, ואת הסיבה לקום בבוקר עם מטרה – ומה שבאופן מפתיע – משרת גם את סביבת העבודה.

מחשבות שליליות והדרך להתגבר עליהן באמצעות אימון

o השיטה לנצח מחשבה שלילית דרך אימון | קוד האימון
הפסיכולוג וחוקר המוח ד"ר ריק הנסון, שחקר רבות את תחום הדפוסים האנושיים טוען שהדרך שבה המוח שלנו מכוון לקלוט ולעבד מידע היא דרך מחשבות שליליות, ושאין צורך להאשים את עצמנו על כך, כי ככה המוח עובד. אז מה אם היינו יכולים לעצור את המלחמה הפנימית הזאת עם עצמנו, ולעצור את המחשבות שאנחנו לא 'בסדר' או שמשהו בנו לא טוב?

תמונה מנצחת – המפתח להגשמת מטרות

המפתח להשגת מטרות | קוד האימון
הערך של תמונה מנצחת הוא קריטי, בגלל שהרבה אנשים יודעים 'בערך' מה הם רוצים, ובעיקר מה הם לא רוצים. אפשר להקביל תמונה מנצחת לכתובת ניווט: כדי שתוכנת הניווט בנייד תעזור לנו להגיע ליעד שלנו, אנחנו צריכים להזין כתובת מדויקת, לא אילו כתובות אנחנו לא רוצים. אותו הדבר עם המטרות שלנו, ובגלל זה שלב התמונה המנצחת הוא קריטי, והוא גם כלי מדהים לא רק לאימון.

בית הספר להכשרת מאמנים
בשיטת קוד המנצח

קוד האימון. הצלחה מעשית.

Scroll to Top