לייעוץ והתאמה 077-4243441

המדריך למערכת ההפעלה האנושית

מה הם ארבעת חסמי ההצלחה והדרך לנטרל אותם

ארבעת חסמי ההצלחה | קוד האימון
כולנו רוצים להצליח בכל מיני תחומי חיים, אנחנו שואפים להיות יותר טובים היום ממה שהיינו אתמול. הצלחה היא דבר שמוביל לאושר, דבר שכל אדם עלי אדמות שואף אליו. אז למה לא כולם מצליחים?

איך משיגים דימוי עצמי מנצח

דימוי עצמי מנצח | קוד האימון
הדימוי העצמי שלנו קובע את הצורה שבה הדיבור העצמי והערכה עצמית יתנהלו. אם הצורה שבה השיח הפנימי מתנהל נוטה להיות ביקורתי, זה כאילו שמישהו מבחוץ מבקר אותנו למרות שאנחנו שומעים את הקולות מבפנים. תשאלו את עצמכם: מ-1 עד 10, כש-1 אומר בכלל לא, ו-10 אומר מאוד, עד כמה אתם מרוצים מהתמונה שכרגע יש לכם?

מתי באחריות המאמן להפנות מתאמן לטיפול

אחריות מקצועית - קוד האימון
כמאמנים, מתי ואיך נדע להפנות מתאמן לטיפול? על פי דרישות ה-ICF, פדרציית האימון הבינלאומית, שערכה מחקר מעמיק כדי לעזור למאמנים להבין מתי ואיך להפנות מתאמן לעזרה נפשית, נוצר מסמך שהוא חוקי הברזל של המאמנים, שנותן להם קו מנחה ורשת ביטחון להיות מוכנים לסיטואציות שונות.

מדוע רובנו לא משיגים את מה שאנחנו רוצים?

תעריכו את החוזקות שלכם מנקודת מבט מנצחת
מיפוי החוזקות שלנו יעזור לנו להיות בכיסא הנהג, ולא בכיסא הנוסע בחיים. מיפוי חוזקות אומר: איפה אנחנו עכשיו, ולאן אנחנו רוצים להגיע. אם אנחנו רוצים להתקדם, כדאי לזהות ולהבין את החוזקות והחולשות שלנו.

מאמנים מנצחים כותבים את הסרט של עצמם

קוד האימון - מסע הגיבור
בספרו של ג'וזף קמפבל "מסע הגיבור" הוא מסביר את ששת השלבים האוניברסליים שעובר הגיבור, שבבסיסו נמצאת מטרה (תמונה מנצחת) שבגללה הוא התחיל את המסע, והיא תוביל אותו לחיים מאושרים יותר. סיפורים משקפים את ההתפתחות של אותו אדם, שיוצא מאזור הנוחות, שלו או שלה, ומתעלה על הציפיות והגבולות שלו. אולי הוא לוחם, מנהיג… מסע הגיבור הוא כלי אימוני שבונה משמעות לחיינו.

בית הספר להכשרת מאמנים
בשיטת קוד המנצח

קוד האימון. הצלחה מעשית.

Scroll to Top