לייעוץ והתאמה 077-4243441

המדריך למערכת ההפעלה האנושית

הורות בעידן החדש והכלים שיעזרו לך לענות על השאלות הקשות באמת

הורות בעידן החדש - קוד האימון
ילדים הם כמו דף חלק בגילאים קטנים. הם מאוד רגשיים, והם סופגים מידע בצורה מדהימה. לפעמים אנחנו נתקלים בשאלה של איך ממצב מסוים, הילדים שלנו הופכים פתאום לכעוסים, עצובים, מתרגשים… והמעבר הוא בדרך כלל מאוד מהיר.

מה לאינטליגנציה רגשית ומנהיגות

המדריך למערכת ההפעלה האנושית
אינטליגנציה רגשית גבוהה היא כלי שתיתן לכם יתרון משמעותי בסביבת העבודה התחרותית של היום. #אינטליגנציהרגשית היא היכולת לזהות ולהבין את הרגשות שלנו, והיכולות שלנו, בניהול המצב הרגשי של אנשים אחרים. ובפשטות, אינטליגנציה רגשית היא היכולת לפתור בעיות עם או בלי רגש.

פתרון קונפליקט דרך אימון

המדריך למערכת ההפעלה האנושית:
אימון הפך להשקעה שממשיכה לספק לאינדיבידואלים ועסקים תועלות בכל תחום. על ידי שינויים אפילו קטנטנים באזורים של מנהיגות בעסק או בחיי היום יום, אימון מחזק את האיכויות של ההנהגה, ומוביל למקום הרבה יותר פרודוקטיבי.

איך מגשימים חלומות?

המדריך למערכת ההפעלה האנושית | קוד האימון
כשמתחילים משהו חדש, או שעולים ברמת החיים ומשנים את הקיים, הכוח של המחויבות שלנו יכול לעשות את ההבדל בין תוצאות בינוניות, להישגים מרשימים באמת. לפי ההגדרה- התחייבות היא הבטחה, בעיקר לעצמנו (למרות שהיא יכולה להיות לאחרים). התחייבות היא הרצון להשקיע זמן ואנרגיה במשהו שאנחנו מאמינים בו – אפילו שקשה להשיגו # ובמיוחד כשקשה להשיגו.

בית הספר להכשרת מאמנים
בשיטת קוד המנצח

קוד האימון. הצלחה מעשית.

Scroll to Top