לייעוץ והתאמה 077-4243441

הגשמה עצמית

הגשמה עצמית הגדרה

הגשמה עצמית היא מונח המתייחס לאדם שחי את חייו כפי שהוא רוצה ושואף לחיות אותם, ללא מה שהוא מכנה "מגבלות" או דברים אחרים המפריעים לו לחיות את חייו. על אף שהגשמה עצמית מתייחסת לכל תחומי החיים, הרי שלרוב אנשים ינהגו לייחס אותה בעיקר לקריירה, זוגיות וכסף. כלומר – אדם שיש לו זוגיות טובה ואוהבת ומקים משפחה אך במקביל עובד במה שהוא אוהב ומתפרנס מכך יפה מאוד, הוא ללא ספק אדם שחי הצלחה. עם זאת, חשוב להבין כי להצליח בחיים לאו דווקא אומר שהגשמת את עצמך.

אימון אישי להגשמה אישית – מה זה ולמי זה מתאים?

הגשמה עצמית היא מעבר להצלחה החומרית הכלכלית והמקצועית ואפילו מעבר למציאת בן/בת זוג לחיים והקמת משפחה. הגשמה עצמית תשתנה בין אדם אחד לאחר, לאופן שבו הוא רוצה לחיות את חייו, לתחושות והרגשות שלו ולמטרות שלו. בעוד שאדם אחד יחיה בווילה על חוף הים ולא ירגיש שהוא מגשים את עצמו, אדם אחר החי בדירת 2 חדרים רק שמח שיש לו קורת גג והרבה יותר שלם עם עצמו. ההגעה הזו לשלמות הנפש, כאשר ניתן לשפר ולשדרג את החיים ולשאוף ליותר אך גם לחיות בהודאה על מה שיש כרגע, יוצרת מעין שלמות שיכולה להגביל להגשמה עצמית. באמצעות שיטת הקוד המנצח ומאמן אישי מקצועי ומנוסה שילווה אתכם בתהליך – תוכלו ללא ספק להגיע להגשמה עצמית לאורך התהליך.

האם שאלתם את עצמכם פעם את השאלות הבאות?

  • האם אני נמצא במקום שאני מאושר בו באמת?
  • האם אני באמת ממצא את היכולות שלי?
  • האם יש תכלית לחיי?
  • האם יש לי חופש כלכלי לעשות מה שאני רוצה ולחיות בשקט כלכלי?
  • האם אני מרגיש שאני עומד במקום?
  • האם משהו מפריע לי למקסם את רווחי או להגשים את עצמי?
  • האם יש לי חלומות שאני לא מצליח להגשים?


במידה ושאלתם את עצמכם לפחות חלק מהשאלות הללו אתם ללא ספק זקוקים לאימון אישי להגשמה אישית.


מדוע חשוב להיעזר במאמן אישי להגשמה עצמית?

אנשים רבים אינם יודעים כיצד להגדיר את המטרות ולאפיין את החלומות שלהם, כיצד להגיע אליהם ולהגשים אותם, וגם אלה שיודעים ומגדירים את המטרות שלהם לא תמיד יודעים את הדרך לשם. מאמן אישי יכול לסייע בדרך, לנפץ מחסומים, לשבור תקרות זכוכית ולעזור למתאמן להגשים את עצמו ואת מטרותיו.

בית הספר להכשרת מאמנים
בשיטת קוד המנצח

קוד האימון. הצלחה מעשית.

להגשת מועמדות לקוד האימון

      אני מעל גיל 27, עומד/ עומדת בתנאי הסף להגשת מועמדות ומעוניין/ מעוניינת שיחזרו אלי לפרטים נוספים.

    *הקבלה ללימודי אימון בביה"ס להכשרת מאמנים - קוד האימון, מותנית במילוי שאלון היכרות ועריכת ראיון קבלה אישי על ידי איש צוות בכיר.

    "השאלה היחידה שעומדת בינינו לבין כל מטרה שנרצה להשיג איננה האם אני יכול אלא מה אני מוכן לעשות כדי שזה יקרה ואיפה נמצאים הכלים, השיטות והסביבה ללמוד איך להגשים זאת"

    -- אלון אולמן

    Scroll to Top