לייעוץ והתאמה 077-4243441

מנטור לחיים

מנטורים לחיים

מנטור לחיים מהווה איש מקצוע חשוב ביותר עבור לא מעט אנשים. לא מעט אנשים מרגישים שהם מעט תקועים בחיים שלהם וזקוקים לאדם כלשהו שיושיט להם יד מכוונת. היד המכוונת למעשה גם תאפשר להם להגדיר את המטרות שלהם בחיים וגם תאפשר להם להבין כיצד הם ישיגו את המטרות המדוברות, שלב אחר שלב. כיום ניתן למצוא לא מעט מנטורים לחיים המציעים את שירותיהם לכל דורש וחשוב להבין שרק מנטור מוצלח ומקצועי, אשר תתחברו אליו ולאג'נדה שלו הוא זה שיצליח לסייע לכם באמת לקבל את הכיוון הרצוי לכם בחייכם ולחיות אותם בדיוק כפי שאתם רוצים ועל כן, אין ספק שכדאי לכם לבחור את המנטור שלכם בקפידה.

הבחירה באימון כמקצוע לחיים

מנטור לחיים- כיצד תדעו מי מתאים לכם?

בחירת מנטור לחיים איננה עניין של מה בכך והיא ללא ספק דורשת השקעה רצינית בחיפוש אחר המנטור שיתאים לכם ביותר בכל היבט אפשרי. אנו חיים בעידן שבו הכל זמין לנו בלחיצת כפתור ועל כן בשלב הראשון שבו אתם מחפשים מנטור לחיים, כדאי מאוד שפשוט תיכנסו לרשת האינטרנט ותבצעו חיפוש אודות מנטורים שונים המציעים את שירותיהם. לא מעט מנטורים פורשים את האני מאמין שלהם בדפים עסקיים ברשתות החברתיות, מעלים סרטוני תוכן שונים ועוד, כך שבהחלט ניתן להתרשם מהם. כמובן שניתן למצוא ברשת האינטרנט גם לא מעט לקוחות מרוצים שממליצים  על מנטור כזה או אחר שסייע לחייהם להיות הרבה יותר טובים.

האם כדאי לכם ללמוד את התחום?

אם אתם מתחברים מאוד לעבודה עם אנשים הנוגעת לנפש הפנימית שלהם, לחיפוש אחר האני העצמי, למציאת כיוון לחיים, אם אתם

מאמינים שיש לכם את היכולת להיות מנטורים טובים וזוהי השליחות שלכם, אין ספק כי יתאים לכם ללמוד את התחום ואף לעסוק בו. להיות מנטור לחיים זוהי ממש שליחות ועל כן, עליכם ללמוד את המקצוע מהטובים ביותר בתחום. כיום ישנם לא מעט בתי ספר

המכשירים מאמנים אישיים לחיים ועל כן, טרם אתם בוחרים את המקום שבו תוכשרו לעסוק בתחום, כדאי מאוד שתבררו היטב האם מדובר על מקום שבאמת כדאי ללמוד בו. אלון אולמן קוד, בית ספר להכשרת מאמנים האימון הוא המקום הטוב ביותר ללמוד בו כיצד

להיות מנטור לחיים מוצלח ומקצועי שיכול לסייע לכל דורש.

הבחירה באימון כמקצוע לחיים

בית הספר להכשרת מאמנים
בשיטת קוד המנצח

קוד האימון. הצלחה מעשית.

להגשת מועמדות לקוד האימון

      אני מעל גיל 27, עומד/ עומדת בתנאי הסף להגשת מועמדות ומעוניין/ מעוניינת שיחזרו אלי לפרטים נוספים.

    *הקבלה ללימודי אימון בביה"ס להכשרת מאמנים - קוד האימון, מותנית במילוי שאלון היכרות ועריכת ראיון קבלה אישי על ידי איש צוות בכיר.

    "השאלה היחידה שעומדת בינינו לבין כל מטרה שנרצה להשיג איננה האם אני יכול אלא מה אני מוכן לעשות כדי שזה יקרה ואיפה נמצאים הכלים, השיטות והסביבה ללמוד איך להגשים זאת"

    -- אלון אולמן

    Scroll to Top