לייעוץ והתאמה 077-4243441

הקשר בין המצב המנטלי שלנו להצלחה בחיים

אנחנו עסוקים בתסריטי שיחה בלמכור את המוצר שלנו. בעסקים, בניסיון להצליח כלכלית, להגיע לפסגת האושר, בזוגיות, במערכות היחסים, ולא תמיד נצליח.

לא תמיד נצליח למכור את המוצרים או את השרות שלנו. מדוע זה לא עובד?

קיים קשר ישיר בין המצב המנטלי שלנו לבין ההצלחה בחיים.

בתהליך מנטלי נשים דגש על התקדמות וביצוע טרנספורמציה שכוללת שלבים של כניסה למקומות של: אי נוחות, התמדה, משמעת עצמית, היכולת שלנו לבחור את התגובות והפעולות שלנו, ובמגבירי האושר בחיינו וביכולת שלנו לקבל כישלון כמנוע לצמיחה.

"אין דרך להגיע בלי להשקיע" (ד"ר קרלו שטרנגר, החוג לפסיכולוגיה אונ' תל אביב). "כישרון זה תנאי הכרחי, אבל הוא לא מספיק. אדם שהוא רק מוכשר יעשה דברים נחמדים אבל לגדולות הוא לא יגיע".

מקצוע האימון הנו מקצוע "צעיר", יחסית. עולם המודעות המנטלית קיבל תאוצה בשנים האחרונות. עד שלא תהיה את ההבנה העמוקה שכל עוד יש פער בין ההצלחות בחיים למצב המנטלי, הסיכוי שלנו לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר או את השרות, הוא נמוך מאד. הסיכוי שלנו להגיע למימוש עצמי, בכל התחומים בחיים, גם הוא יהיה נמוך.

תת המודע של הלקוח עובד שעות נוספות והוא קולט. קולט את האנרגיות. את הכוונות. ויהיו שם ננו-סימנים שיעידו על כך שהמוכר לא מחובר לגמרי לכוונות שלו.

ככל שנעבוד על האדם, ולא על העסק – העסק יצמח ויגדל!!!

יצירת סנכרון בין הצד המקצועי, האישי, לצד המנטלי, יביא לכך שנכיר את עצמנו, נחדד את הכוחות הפנימיים שלנו ולאחר שהצד המנטלי שלנו יהיה מוכן לזה, נמכור בגדול. ההצלחה תבוא לידי ביטוי בכל הרבדים בחיים: ביכולת שלנו לחזק מערכות יחסים, בבטחון העצמי שלנו, בהשקעה שלנו בעצמנו, בצמיחה ובהתפתחות שלנו, בהצלחה כלכלית ובהצלחה עסקית.

ישנם 4 מימדים שאם נעבוד לפיהם, נוכל לבוא לידי ביטוי בהצלחה עסקית, כלכלית ואישית:

  1. המימד הפיזי
  2. המימד רוחני
  3. המימד הרגשי
  4. המימד המנטלי

המימד הפיזי – האנרגיות החיוניות שאנו מביאים איתנו כא.נשים. כיזמים.

מדובר במימד הכי בסיסי. אם נהיה בעודף משקל, עודף כולסטרול- בצהריים נתעייף. המצב הנפשי שלנו והאנרגיות שאנו מביאים.ות אתנו הן אנרגיות של "קושי לסחוב", של עייפות. הננו-סימנים האלה יבואו לידי ביטוי במסרים שלנו, בנוכחות שלנו, במכירות של המוצר שלנו, של השרות שאנחנו מציעים.ות.

אדם שישקיע בעצמו ברובד הזה, יהיה אדם יותר חיוני, יותר נוכח, יותר מחובר ל"אני מאמין" שהוא מביא איתו לעולם. הלקוח יאמין במוצר שלו מתוך האנרגיות הטובות שהוא רואה שם. כך גם ברבדים האחרים בחייו. במימד הפיזי, האנרגיה משפיעה על מערכות יחסים, על ה"דרייב" להתקדם לעשייה, ברעיונות, ביצירתיות ובחדשנות.

המימד הרוחני – עד כמה אני חי בהלימה לאדם העתידי שאני רוצה להיות. ה"תמונה המנצחת" שלי.

כשמצב ה being שלנו ב"ערפל", נתקשה לייצר הלימה לאדם העתידי שנרצה להיות. איך זה נראה עוד 10 שנים? החיים שלנו. העסק שלנו. המצב הכלכלי. הזוגיות שלנו. איפה נהיה? היכן זה קורה? על מי נשפיע? למי ניתן ערך בחיים האלו? כשאין לנו קשר לאני העתידי, ברמה הנוירולוגית, המוח מתרגל את זה כאל אדם זר ולא מוכר. ניתוק רגשי ביני לבין האני העתידי. הלקוחות הפוטנציאליים ירגישו שאין חזון למוצר שלנו. האדם שמאחוריו לא יודע לאן הוא הולך....

ואם ניקח את זה לחיים האישיים שלנו, לבן או בת הזוג שלך. האם התשוקה תהיה אותה תשוקה אם נחיה בתקיעות וללא תוכניות ומטרות ראויות שגורמות לציפייה לדבר הבא?

במצב של מודעות גבוהה, כשאדם עובר תהליך אימוני עם עצמו, אני העתידי הזה הוא אדם שהעסק שלו משפיע על המונים, המספרים גדלים, חי בגוף בריא. יש לו ביומן מעשים יומיומיים מעשים התומכים את מי שהוא רוצה להיות בעתיד. האחרים, בעלי המודעות הנמוכה שפועלים על "אוטומט" חיים בניתוק רגשי. מה הוא עושה בעתיד? כמה ממה שהוא עושה היום דומה למה שהוא יעשה? "אני בקליניקה רק אחד על אחד". "יום יגיע". להיות חזק רוחנית זה כל הזמן להיות בעשייה לא נוחה שתואמת לאני העתידי שלי. האושר שלנו נמצא בחוסר וודאות שאני מביא.ה כל יום, דברים חדשים, מאתגרים שאני יכול להיכשל בהם ולצמוח מהם.

המימד הרגשי - ההוויה ומהות האדם

ישנו פער של א.נשים שרוצים.ות להגדיל את ההשפעה שלהם.ן בעולם, תחושת ההכרה בעולם. הנטייה היא תמיד לבחון את הצד הטכני. התוכן לא היה טוב, המצגת לא הייתה טובה, בודקים את גיליונות האקסל, את המספרים, הפרסום והאלגוריתמים.

הכל ייבדק – מלבד את ההוויה של עצמנו. כשאנחנו לא מאוזנים בהוויה שלנו, זה ישפיע משמעותית על היכולת שלנו "לגעת" ברגשותיהם של א.נשים, להגיע לכמה שיותר אנשים. יכול להיות שהמסר הגיע למיליון עוקבים. אך זה נגע רק ב10. הרגש שם לא עבר.

אדם לא מאוזן, לא משנה כמה כסף לפרסם יש לו, אם הוא לא מדויק מנטלית, הקהל יתקשה להאמין במוצר שלו.

הקהל יותר חכם. הוא רוצה שנדבר איתו, שנהיה אנושיים יותר. לעשות וובינר על מכירת המוצר או על השרות שנציע היא דרך מצוינת לגעת ללב הא.נשים. להזיז את התחפושות שמאחורינו יש מכירה. "הנה המוצר החדש שהוצאתי". אנשים יותר יעריכו את זה אם נהיה אמיתיים ואותנטיים. והכוונה האמיתית היא כמה אני יכול לתת ערך בעולם הזה. ככל שנשקיע בנתינת ערך, העסק שלנו יצמח מתוך האמון וההערכה של הא.נשים אלינו.

המימד המנטאלי – וויסות ההתנהלות שלנו במודעות גבוהה

הידיעה הברורה של מה הצד השני זקוק. המינון הנכון בהתנהלות היומיומית שלנו. "חייב להוציא עוד אימייל. עוד פוסט. עוד פרסום". ההבנה של הוויסות האידיאלי, מה הצורך של הצד השני, היא ההבנה שמגיעה ממצב הווייתי מדויק ושלם.

ההצפה מעשייה יביא אותנו למצבי עייפות והתשה, איכות הביצוע תרד. נזק. כך בעסקים וכך במערכות יחסים.

בהבנה של מה נכון לנו עכשיו בהיבט המנטאלי, פחות – יתן לנו יותר בנקודות שנזהה שצריך למנן.

יש א.נשים שיבינו, מנטלית שהם צריכים להסתכל על מדד הלחץ כסקאלה ולקחת פיקוד למקום הפרודוקטיבי. יהיו כאלה שמתפקדים היטב בווליום גבוה של לחץ ולכן חשובה המודעות על מנת לדייק את הפעולות שלנו, בכל תחומי החיים.

"שמחתי בכל עמלי. וזה היה חלקי"( קהלת). לא נוכל למלא את הנשמה במזון חומרי בלבד.

העולם קיבל תפנית להסתכלות על עולם התודעה. מי שישכיל להצטרף לעולם הזה, יזכה להשפיע בגדול. אנשים בשלים לקבל אותנו כפי שאנחנו. הם לא חושבים עלינו כעל בעלי עסקים. הם חושבים על עצמם ועל מה הצורך שלהם. ההוויה שלנו, היא זאת שתביא אותנו להצלחה בחיים.

(הכותבת הנה מאמנת אינדבידואלים וארגונים בשיטת "קוד המנצח", בוגרת "קוד האימון", מנחה במסלול להנחיית קב' ופיתוח מצוינות אישית באונ' בר-אילן, בעלת שני תארים במדעי ההתנהגות, פרשה מחיל האוויר בדרגת רנ"ג לאחר 28 שנות שרות וניסיון רב בתפקידי ניהול במערך הטכני בח"א).

שוש בשארי - קוד האימון

שוש בשארי

מאמנת להעצמה אישית וארגונית

בית הספר להכשרת מאמנים
בשיטת קוד המנצח

קוד האימון. הצלחה מעשית.

להגשת מועמדות לקוד האימון

      אני מעל גיל 27, עומד/ עומדת בתנאי הסף להגשת מועמדות ומעוניין/ מעוניינת שיחזרו אלי לפרטים נוספים.

    *הקבלה ללימודי אימון בביה"ס להכשרת מאמנים - קוד האימון, מותנית במילוי שאלון היכרות ועריכת ראיון קבלה אישי על ידי איש צוות בכיר.

    "השאלה היחידה שעומדת בינינו לבין כל מטרה שנרצה להשיג איננה האם אני יכול אלא מה אני מוכן לעשות כדי שזה יקרה ואיפה נמצאים הכלים, השיטות והסביבה ללמוד איך להגשים זאת"

    -- אלון אולמן

    Scroll to Top