לייעוץ והתאמה 077-4243441

ייעוץ ארגוני

יועץ ארגוני

כמעט כל ארגון מעוניין בהגדלת תפוקות העבודה ותפקידי העובדים, בהתייעלות וקבלת כלים לטווח הארוך ובהתמקדות ביעדים ובמטרה תוך יצירת סביבת עבודה איכותית. בבית הספר להכשרת מאמנים אישיים 'אלון

אולמן קוד האימון' פיתחו שיטת ייעוץ ארגוני איכותית המביאה מעטפת מושלמת לכל ארגון וארגון שמרגיש שיש יותר מקום לתפוקת עבודה גבוהה וטובה יותר.


'קוד האימון' הוא בית הספר המקצועי ביותר להכשרת מאמנים, בית הספר עובד על פי שיטת 'קוד המנצח' שפותחה על ידי אלון אולמן, מאמן בכיר. אולמן, שחיבר את רב המכר 'פריצת גבולות' הצליח באמצעות 'קוד

המנצח' לסייע למעל 400 אלף איש להגעת יעדים ומטרות, וכעת, גם ארגונים יכולים ליהנות משיטה אפקטיבית זו, המשנה חיים שלמים.

ייעוץ ארגוני שמוביל להצלחה

ייעוץ ארגוני מיועד לארגונים גדולים ולחברות קטנות כאחד. המטרה היא אחת, להביא לתהליכי ניהול איכותיים בארגון. השירות מתפרש על מגוון נרחב של אופציות ניהוליות ותפעוליות כאשר המטרה שלו היא הגדרת המטרות בארגון, במותג, בחברה או בבית העסק.

לאחר בניית אסטרטגיה ברמה ניהולית גבוהה, אפשר לבנות תכנית עבודה מסדרת המביאה ליעדים ולמטרות בטווחים שונים. כל חברת ייעוץ ארגוני חייבת להיות בעלת ניסיון, וותק וידע מקיף ונרחב למטרת הגדרת היעדים, ביניהם, התפתחות, צמיחה ושינוי. הליווי הוא אומנם חד פעמי, אך נמשך לאורך זמן על סמך תכנית מסודרת. המאמנים  המלווים אתכם ידאגו לכך שתהיה לכם תכנית עבודה מסודרת, באמצעותה תוכלו להגיע ליעדים איכותיים ובעלי התמשכות לצמיחה, התפתחות והצלחה משמעותיים.

איך תהליך אימון עסקי על ידי מאמן אישי יכול לסייע לארגון שלכם?

אימון אישי עבור חברות ועסקים מעניק מענה במעטפת מושלמת למגוון של ארגונים המרגישים שהמנהלים, והעובדים, הם בעלי יכולות לתפוקה גבוהה יותר. אימון זה פועל באמצעות סדרת מפגשים אישיים 1:1 לאימון

אישי. אימון אישי זה ממקד ומפקס את הצוות ותוך כך, מביא לתוצאות אפקטיביות מקסימליות במסגרת תפקידו. המטרה היא ברורה, ייצור ערכים גבוהים לצוות, ולארגון עצמו. באמצעות שיטת האימון הייחודית עבור ארגונים, כל הצוות שעובר את האימון האישי עוזר בדרכו ובאמצעות היכולות שלו לקדם את הארגון ואת יעדי הארגון.

אימון אישי וארגוני מוביל להתפתחות

כולנו יודעים שהחיים האישיים והחיים המקצועיים משתלבים בסופו של דבר אל אותו מסלול. אנשים המצליחים בתפקיד בארגון ומרגישים שהארגון משקיע בהם, ירגישו טוב יותר גם ביומיום בחיים הפרטיים שלהם.

אימון אישי המותאם לארגונים יוביל את הארגון להתפתחות, הצלחה, ותוך כך גם יהפוך את החיים לאיכותיים יותר. ליווי על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר יוביל לתוצאות מיטביות, ולהצלחה ללא דופי.

בית הספר להכשרת מאמנים
בשיטת קוד המנצח

קוד האימון. הצלחה מעשית.

רוצה לשמוע עוד על אימון אישי לחברות וארגונים?

    "השאלה היחידה שעומדת בינינו לבין כל מטרה שנרצה להשיג איננה האם אני יכול אלא מה אני מוכן לעשות כדי שזה יקרה ואיפה נמצאים הכלים, השיטות והסביבה ללמוד איך להגשים זאת"

    -- אלון אולמן

    Scroll to Top