לייעוץ והתאמה 077-4243441

קורס למנהלים

קורס פיתוח למנהלים בארגון

הכשרות מקצועיות למנהלים שלכם יהיו קריטיות לאורך הדרך על מנת להעניק להם את הכלים להצעיד את הארגון קדימה. המנהלים הם החלק החשוב ביותר בארגון שלכם כיוון שהם אחראים לניהול העבודה, העובדים ולרוב גם הלקוחות. הם אלה האחראים להעביר והטמיע את הערכים והתרבות הארגונים לעובדים שלכם ולעבודה השוטפת. על מנת לעשות זאת תוכלו להיעזר בקורס למנהלים מטעם קוד המנצח.

עקרונות קורס למנהלים בשיטת קוד המנצח:

פיתוח תהליכי עבודה מובנים ושיטתיים להגשה אישית ומקצועית.

חיזוק השייכות והנאמנות לארגון שלכם והטמעת הערכה זו בכל פעולה יומיומית.

פיתוח יכולות וכישורי הובלה ומנהיגות.

שיפור יעדים בטווח הקצר והארוך.

שיפור דימוי עצמי, ביטחון וחוסן מקצועי.     

שיפור המיקוד להשגת מטרות ויעדים.

שיפור המוטיבציה וטעינת אנרגיות מחודשות באופן עצמאי.    

ועוד...

יצירת "מערכת הפעלה" ייחודית למנהל:

כדי לבצע עבודה מסוימת מכשירים אותנו מקצועית לביצוע העבודה. כדי להגיע להצלחה צריך ללמוד את החוקים הברורים המובילים ארגון לעסק, המובילים אדם להגשמה אישית ומקצועית. כאשר תעבירו את העובדים שלכם קורס למנהלים תעניקו להם למעשה את הכלים, השיטות והאסטרטגיה לעשיית מכוונת תוצאות. באמצעות הכלים הללו המנהלים בארגון שלכם יוכלו להשיג יותר תוצאות בחייהם האישיים והמקצועיים, לשפר את איכות חייהם ופועלם ולחבר אותם אל הארגון שלכם. הקורס מתבצע באמצעות אימון אישי ופרטי למנהלים הכולל 15 מפגשים, מפגש בשבוע, למשך שעה ויכול להתבצע בזום או בטלפון (עדיף בזום).

השיטה מוכחת ומובילה לתוצאות:

חברות רבות בישראל כבר הגיעו לתוצאות שיא וממשיכות להתקדם ולשבור שיאים חדשים בביצועי העובדים והמנהלים שלהם ובכלל בפעילות הארגונית שלהם. באמצעות שיטתיות הנלמדת במסגרת הקורס והאימון המנהלים מגיעים להישגים משמעותיים, לומדים להגדיר מטרות חדשות ולהיות תמיד בהליך של צמיחה.

יצירת סביבה מקדמת:

האווירה במשרד/בבית העסק, התרבות הארגונית והחיבור של העובדים והמנהלים לארגון שלכם ישפיעו במידה ניכרת על התוצאות של הארגון, המיתוג שלו ועל שביעות רצון הלקוחות והעובדים. במילים אחרות – אתם צריכים לפעול לטובת יצירת סביבה מקדמת שתאפשר צמיחה. קורס למנהלים בשיטת קוד המנצח תסייע לכם להשיג את המטרה הזו. לפרטים נוספים צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לפרט יותר על התוכנית.

הבחירה באימון כמקצוע לחיים

הכשרת מנהלים

הדרך של הכשרת מנהלים היא תהליך הנועד עבור מנהלי עסקים או חברות או תאגידים לשפר את יכולות הביצוע שלהם כדי להשיג את מטרותיהם. הדרך של פגישת אימון המעניקה הדרכה, תמיכה, תרגול ומשוב עוזרת למנהלים לפתח את אותם כישורים והידע הדרושים כדי להצליח בתפקידיהם. אימון מנהלים נועד לפתח את הפן האישי והמקצועי של המנהל, אותו ניתן ליישם במסגרות שונות, כולל עסקים קטנים, תאגידים גדולים וארגונים ללא מטרות רווח.

מהם היתרונות הטמונים עם הכשרת מנהלים

כאשר יוצאים לדרך עם הכשרת מנהלים, למעשה מקבלים כלים המשמשים הכשרת מנהלים עבור תחומי חיים שונים כגון- מנהיגות, תקשורת, פיתוח אסטרטגיה, ניהול זמן ופתרון בעיות. הכשרת מנהלים עוזר למנהלים לזהות את הפוטנציאל הגלום בהם ובבית העסק שלהם כמו גם את החוזקות והחולשות הקיימים, וכיצד עם כל זאת להגדיר יעדים לפיתוח אסטרטגיות להגשמת יעדים. הינה כמה יתרונות הטמונים עם הכשרת מנהלים:

·        ההכשרה יכולה להתבצע בפורמטים שונים, כולל אימון אחד על אחד או אימון קבוצתי ההכשרה ניתנת להתאמה עבור כל  צורך ספציפי של מנהל או ארגון, וניתן להתאים אותו כך שיתמקד למטרות המדויקות אותם רוצים להשיג בתהליך

·        ההכשרה מספקת למנהלים גישה מובנית לאימון, שמסייעת להם לפתח הבנה ברורה של תהליך האימון והכישורים הדרושים כדי להיות בעלי עסקים עם פן מנהיגותי. בנוסף לזאת הכשרה מספקת מגוון כלים וטכניקות בהם ניתן להשתמש באופן פרקטי בחיי היום יום של העסק. כלים וטכניקות אלו כוללים הגדרת יעדים, תכנון אסטרטגי ופתרון בעיות. ההכשרה מספקת למנהלים הזדמנות לתרגל את כישורי המנהיגות תוך כדי המפגשים שהן בסביבה בטוחה ותומכת, שעוזרת לבנות אמון ומיומנות

·        אימון מנהלים יכול גם לעזור למנהלים לפתח את כישורי המנהיגות שלהם. אימון מנהלים הוא סוג של פיתוח מנהיגות, והוא דורש מהמנהלים להיות מסוגלים לעורר השראה ולהניע אחרים להשיג את מטרותיהם. על ידי לימוד קורס אימון מנהלים, מנהלים יכולים ללמוד כיצד לפתח את כישורי המנהיגות שלהם ולהפוך למנהיגים יעילים יותר בחייהם האישיים והמקצועיים.

סיכום דבר

הכשרת מנהלים מעניקה עבור מנהלים המעוניינים לפתח את כישורי הניהול והמנהיגות שלהם דרך מובנית לקבלת, מגוון כלים וטכניקות ליישום בחיי היום יום וכן אפשרות לתרגל את כישורי הניהול הקיימים בהם בדרך קלה ופשוטה ליישום. כדי להתחיל את המסע לגילוי ופיתוח מיומנויות הניהול שלכם באמצעות הכשרת מנהלים, מוזמנים להיכנס אל אתר בית הספר קוד האימון וליצור קשר עם צוות בית הספר.

הבחירה באימון כמקצוע לחיים

קורס הכשרת מנהלים

שיטת הכשרת המנהלים היא סוג של תכנית הכשרה המיועדת למנהלים ולמנכלים. מדובר על תוכנית מיוחדת מאוד שמטרתה לפתח את הכישורים והיכולות של מנהלים כדי לשפר את הביצועים והאפקטיביות של תפקידם. שיטת הכשרת המנהלים כוללת בדרך כלל שילוב של הוראה בכיתה, סדנאות, אימון והדרכה. ההכשרה עשויה לכסות מגוון רחב של נושאים, כולל מנהיגות, תקשורת, חשיבה אסטרטגית, קבלת החלטות ופרודוקטיביות. בית הספר לאימון של אלון אולמן קוד האימון מכשירה את מי שרוצה להתקדם בקריירה שלו תוך ברור החסמים החוזקות והערכים הקיימים בכל אחד למינוף בית העסק שלכם.

קורס הכשרת מנהלים - הנושאים הנלמדים

לפני שנספר לכם על מכה מהנושאים המרכזיים הנלמדים בלימודי קורס הכשרת מנהלים, נקדים ונאמר כי מטרת שיטת הכשרת המנהלים היא לספק למנהלים את הידע, הכישורים והכלים הדרושים כדי להוביל את הארגונים ובעלי עסקים וחברות בצורה יעילה יותר להשגת תוצאות טובות יותר עבור בית העסק שלהם. קורס הכשרת מנהלים המבוססים על אימון נועדו לסייע למנהלים לפתח את הכישורים והידע הדרושים כדי להפוך למנהיגים אפקטיביים. קורסים אלה מועברים בדרך כלל באמצעות שילוב של הוראה בכיתה, למידה חווייתית ומפגשי אימון. המיקוד של הלימודים הוא בסיוע למנהלים לפתח את המשאבים הטמונים בהם, האסטרטגיות, הכישורים וההתנהגויות הדרושים כדי להוביל את הארגונים שלהם להצלחה. הינה כמה מהנושאים המרכזיים הנלמדים בקורסי הכשרת מנהלים המבוססים על אימון:

·        פיתוח מנהיגות הוא מרכיב קריטי בקורס הכשרת מנהלים. קורסים אלה עוזרים למנהלים לפתח את הכישורים והידע הדרושים להם כדי לעורר ולהניע את הצוותים שלהם, לקבל החלטות אפקטיביות ולתקשר בצורה יעילה עם גורמים חיצוניים.

·        תקשורת אפקטיבית חיונית למנהיגות מוצלחת. קורס של הכשרת מנהלים מלמדת מנהלים כיצד לתקשר ביעילות עם הצוותים שלהם, תקשורת בונה עם לקוחות, הם גם לומדים כיצד להקשיב באופן פעיל, לתת משוב ולפתור קונפליקטים.

·        תכנון אסטרטגי הוא מרכיב קריטי בקורס זה. מנהלים לומדים כיצד לפתח תוכניות אסטרטגיות ארוכות טווח, להגדיר יעדים ולפתח תוכניות פעולה להשגת יעדיהם.

·        ניהול זמן הוא מיומנות חשובה למנהלים. ללמוד כיצד לתעדף משימות, להאציל אחריות ולנהל את הזמן שלהם ביעילות הם נושאים הכרחיים לקידום הקריירה.

·        אינטליגנציה רגשית היא היכולת להבין ולנהל את הרגשות של הסובבים. קורסי הכשרת מנהלים מלמדים את המנהלים כיצד לפתח את האינטליגנציה הרגשית שלהם, שהיא קריטית לכישורי מנהיגות טובים.

·        פתרון בעיות הוא חלק נוסף במיומנות פיתוח כלים עבור מנהלים. ללמוד כיצד לזהות בעיות, לאסוף מידע, לנתח נתונים ולפתח פתרונות לבעיות מורכבות.

·        

הקורס מלמד מנהלים כיצד לאמן את הצוותים בעבודה, כיצד לספק משוב,

להגדיר יעדים ולפתח תוכניות פעולה כדי לעזור לצוותים להשיג הצלחה כמו גם

מינוף ושגשוג בקריירה

סיכום דבר

קורס הכשרת מנהלים המבוסס על אימון נועד לסייע למנהלים לפתח את הכישורים והידע הדרושים כדי להפוך למנהיגים אמתיים. קורסים אלו מכסים מגוון נושאים, כגון- פיתוח מנהיגות, מיומנויות תקשורת, תכנון אסטרטגי, ניהול זמן, אינטליגנציה רגשית, פתרון בעיות ומיומנויות אימון. באמצעות לימוד קורס הכשרת מנהלים, מנהלים יכולים לפתח את הלך הרוח, הכישורים וההתנהגויות הדרושים כדי להוביל את הארגונים שלהם להצלחה. רוצים לטעום מההצלחה? כנסו אל אתר בית הספר קוד האימון של אלון אולמן והשאירו פרטים להתקשרות.

בית הספר להכשרת מאמנים
בשיטת קוד המנצח

קוד האימון. הצלחה מעשית.

להגשת מועמדות לקוד האימון

      אני מעל גיל 27, עומד/ עומדת בתנאי הסף להגשת מועמדות ומעוניין/ מעוניינת שיחזרו אלי לפרטים נוספים.

    *הקבלה ללימודי אימון בביה"ס להכשרת מאמנים - קוד האימון, מותנית במילוי שאלון היכרות ועריכת ראיון קבלה אישי על ידי איש צוות בכיר.

    "השאלה היחידה שעומדת בינינו לבין כל מטרה שנרצה להשיג איננה האם אני יכול אלא מה אני מוכן לעשות כדי שזה יקרה ואיפה נמצאים הכלים, השיטות והסביבה ללמוד איך להגשים זאת"

    -- אלון אולמן

    Scroll to Top