לייעוץ והתאמה 077-4243441

קורס מנהיגות

קורס מנהיגות למנהלים

מנהיגות היא דבר חשוב מאוד. מדובר על יכולת של אדם להוביל תהליכים או אנשים לעבר מטרה משותפת או חזון. יש אנשים שאומרים כי בכדי להיות מנהיג יש צורך בעוד תכונות רבות נוספות וכן יש צורך בידע רב תחומי ועל כן, כיום ניתן ללמוד קורס מנהיגות. מדובר על קורס אשר מציע למשתתפים ללמוד על כל התכונות של מנהיג כאשר המטרה היא לסייע לו לשפר ולייעל את החיים של אנשים שזקוקים לשירותיו וכן להוביל אנשים אל מטרות ואל יעדים ארגוניים ועסקיים. הקורס המדובר מסייע לפתח את יכולת ההשפעה של המשתתפים בקורס על האנשים בסביבה שלהם ועל המוטיבציה של אנשים שונים. הם יבינו מה מניע אנשים והם ינסו לזהות את הגורם אשר מצית את המוטיבציה של אנשים.

קורס מנהיגות- מה לומדים?

קורס מנהיגות הא קורס שבו המשתתפים יכולים לפתח מיומנויות ניהוליות שונות וכן לעצב לעצמם זהות מקצועית רצינית. במהלך הקורס הם לומדים להכיר תכונות שונות הנדרשות ממנהיגים לרבות אמפתיה, הבנה, יכולות אסטרטגיות שונות, האצלת סמכויות וכן עוסקים בדפוסים שליליים וכן בדפוסים חיוביים בתפקידים בכירים. קיימות כיום לא מעט הכשרות אשר מותאמות לתחומי עיסוק שונים לרבות: הכשרות למנהיגי דעה, הכשרות לאנשי חינוך ועוד. בכל מסלול לימודים המשתתפים יעסקו באתגרים מתוך עשייה מקצועית ולהכיר טכניקות כלים לצורך ייעול וקידום העבודה שלהם. בחלק מקורסים המדוברים מתמקדים גם בפן החברתי ומאפשרים ללומדים לרכוש הן כלים פרקטיים והן ידע לצורך קידום תהליכים בתחום יזמות חברתית.

כיצד תבחרו קורס מנהיגות?

אם אתם מעוניינים ללמוד קורס מנהיגות, חשוב ביותר שתבחרו ללמוד אותו במקום הטוב ביותר בתחום. בדקו היכן ניתן למצוא קורס איכותי ומקצועי אשר מועבר על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. בדקו איזה תכנים לומדים בקורס, מהו פרק הזמן שבו לומדים את הקורס ועוד. ניתן לקבל מידע ברשת האינטרנט וכן הדבר חשוב ביותר הוא לקבל המלצות מאנשים שלמדו את הקורס המדובר ויכולים להעיד על כך שמדובר על הקורס האיכותי והטוב ביותר שהם עברו בתחום.

אם אתם מחפשים קורס מנהיגות איכותי, צרו קשר עם אלון אולמן קוד האימון, בית ספר להכשרת מאמנים.

הבחירה באימון כמקצוע לחיים

בית הספר להכשרת מאמנים
בשיטת קוד המנצח

קוד האימון. הצלחה מעשית.

להגשת מועמדות לקוד האימון

      אני מעל גיל 27, עומד/ עומדת בתנאי הסף להגשת מועמדות ומעוניין/ מעוניינת שיחזרו אלי לפרטים נוספים.

    *הקבלה ללימודי אימון בביה"ס להכשרת מאמנים - קוד האימון, מותנית במילוי שאלון היכרות ועריכת ראיון קבלה אישי על ידי איש צוות בכיר.

    "השאלה היחידה שעומדת בינינו לבין כל מטרה שנרצה להשיג איננה האם אני יכול אלא מה אני מוכן לעשות כדי שזה יקרה ואיפה נמצאים הכלים, השיטות והסביבה ללמוד איך להגשים זאת"

    -- אלון אולמן

    Scroll to Top