לייעוץ והתאמה 077-4243441

קורס NLP

קורס NLP מה זה?

זה עידן בו הידע הוא כבר לא כזה השמור למעטים. אנחנו חיים בעידן חסר תקדים בהיסטוריה האנושית ולמעשה, לרבים, בכל רחבי העולם, יש את הגישה לתחומי ידע חדשים, כאלו שלא הכירו בעבר. אנחנו כאן, בבית הספר לאימון בשיטת קוד מנצח, מאמינים כי יש לכל אחד את היכולת לשנות את אורח חייו. אם אתם מחפשים NLP קורס, הרי שהגעתם למקום הנכון. כאן נלמד אתכם איך להפוך לגרסא הטובה ביותר של עצמכם ואיך להשפיע על חיים של אחרים. רוצים לשמוע עוד? אנחנו מתחילים ממש עכשיו.

לא כל מה שאנחנו רואים על פני השטח זו המציאות היחידה

לא, אנחנו ממש לא מדברים על תופעה בסגנון הסרט מטריקס, אנחנו לא חושבים שיש איזו מציאות מקבילה המתרחשת במקביל לחיים שלכם. אבל, אנחנו כן יודעים לספר לכם, לאור שיטת NLP או בתיאור המלא: Neuro Linguistic Programming , כי לא פעם, הפעולות אותן אנחנו מבצעים ביום, יום, מהגדולות ועד הקטנות, מקורן בבחירה לא מודעת, אותה אנחנו עושים לאור אמונות הממוקמות אצלנו, בתת המודע. המטרה שלנו, במהלך הקורס, היא להעניק לכם כלים מקצועיים שיאפשרו לכם, להכיר טוב יותר את אותם חלקים נסתרים, כדי להביא לשינוי אמיתי. בין היתר, NLP קורס משפר את היכולת שלכם להכיר את עצמכם כמו גם אנשים אחרים בסביבה שלכם. באופן הזה אנחנו מעניקים לכם כלים שישפרו את התקשורת הבין אישית שלכם עם אחרים, נעניק לכם מידע שיסייע לכם לממש את הפוטנציאל של החיים שלכם במלואו.

קורס NLP לומדים בקוד האימון

כל יום בו אתם לא מגשימים מאה אחוז מהפוטנציאל הטמון בכם, הוא יום מבוזבז. אין שום סיבה שלא תוכלו להפוך את החיים שלכם למה שהם יכולים להיות. בדיוק בגלל זה אנחנו כאן, ממתינים לכם עוד היום. נשמח לשמוע מכם ולהציע לכם NLP קורס כמו גם לימודים בתחומים נוספים. בית ספר לאימון בשיטת קוד מנצח, מסייע לאינספור ישראלים, בכל יום מחדש, לשפר את האופן בו הם מנהלים את החיים שלהם. נשמח לעמוד אתכם בקשר עוד היום.

הבחירה באימון כמקצוע לחיים

לימודים NLP

אם אתם מבינים כי אתם מעוניינים ליצור שינוי בחיים שלכם ואם אתם כבר שמעתם פה ושם מונחים מעולם האימון האישי, יכול להיות כי בין היתר, יצא לכם לשמוע על לימודים NLP. במאמר הבא, אנחנו, המומחים של בית ספר לאימון בשיטת קוד מנצח, ננסה לקחת אתכם אל עולם האימון האישי, השימוש בתת המודע שלנו בתור מנוע רב עוצמה לשינוי הרגלים, התנהגות ודפוסי חשיבה. קדימה, בואו איתנו עכשיו.

על מדברים בלימודים NLP

אתם מכירים את הסיטואציה הזו? איש כועס מתווכח עם שומר בכניסה לבניין, הוא כועס ומרים את הקול, ניכר עליו כי הוא נמצא במצוקה לא פשוטה. מכירים את ההוא שעובר ברחוב ואומר לאותו איש כועס: תירגע! מה התוצאה בדרך כלל? נכון, האדם הכועס לא רק שלא מצליח להירגע אלא, הוא הרבה פעמים נכנס לסחרור חדש של כעס וקוצר רוח. למה אותו עובר אורח לא הצליח להביא לשינוי? הרי ברור לכולנו כי אותו אדם בהחלט צריך להירגע אם הוא רוצה לקבל מענה? התשובה היא שמרבית הפעולות שלנו ביום, יום, נובעות מההרגלים שלנו. אלו פעולות שסיגלנו לעצמנו במהלך החיים ואלו מחשבות מגבילות, אשר נשתלו בתת המודע שלנו בגילאים צעירים יותר. אם זה לאחר אירועים דרמטיים שאירעו בחיים שלנו ואם בתור ירושה מהדורות הקודמים. המטרה שלנו, בתהליך של לימודים NLP היא לתת לכם את הכלים לגשת אל אותו אזור, לא מוכר במוח וללמד אותו דפוסי פעולה חדשים, על מנת שנוכל ליצור שינוי אמיתי בחיים שלכם ושל הסובבים אתכם.

תכנית לימודים NLP כוללת מתן ידע תיאורטי וכלים מעשיים

במהלך לימודים NLP, נלמד על רזי השיטה. נכיר את החוקרים אשר התחילו לפתח את התיאוריה ייחודית הזו כבר בשנות השבעים. לאחר מכן, נפנה ללמוד לעומק את דפוסי הפעולה שלנו, נלמד ליצור ערוצי תקשורת חדשים עם אנשים שונים בסביבה שלנו, איך ליצור שינוי וכן הלאה. יש מי שמעוניינים בתכנית לימודים NLP כדי להעשיר את הידע שלהם עצמם, יש מי שמעוניינים לקחת את הלימודים עוד צעד קדימה ולהפוך מטפלים. לכולם יש מקום אצלנו בבית הספר. לפרטים נוספים, אנחנו זמינים ממש עכשיו.

הבחירה באימון כמקצוע לחיים

מאמני NLP

גם אם החלטתם כי אתם מעוניינים לעבור שינוי וגם אם שמעתם על הטכניקה אינספור פעמים, זה עדיין לא אומר כי יש לכם באמת, את כל הכלים הדרושים לכם, ליצירה של שינוי אמיתי. התפקיד שלנו, של האנשים אשר הקימו את בית הספר לאימון בשיטת קוד מנצח, בניהולו של אלון אולמן, זה למצוא את הנתיב שיאפשר לכם לחיות את החיים שלכם בדיוק כפי שחלמתם. עבורינו, העבודה שלנו היא לא פחות משליחות אמיתית. הניסיון שלנו והעובדה כי אנחנו עומדים בקשר עם אינספור מתאמנים כל הזמן, מקנה לנו את הניסיון הדרוש לנו כדי לעזור לכם לעשות שינוי אמיתי. אם אתם מחפשים מאמני NLP כדי לשנות את מסלול חייכם, אתם מוזמנים לדבר איתנו.

מאמני NLP לשינוי להצלחה ומצוינות

אנחנו חיים בעידן יוצא דופן בהיסטוריה האנושית. אם עד לפני משהו כמו מאה שנים, מרבית בני האדם על כדור הארץ ביקשו לשרוד, להרוויח מספיק כסף עבור לחם וחמאה, הרי שהיום אנחנו חיים במציאות חדשה. הטכנולוגיה נותנת לכולם את האפשרות לעבוד מכל מקום בכל זמן, הידע החדש, מאפשר גם לכם למצוא את הדרך למצות את החיים שלכם במלואם. אך עדיין, יש משהו שעוצר בעדכם. לא, אתם ממש לא אשמים בכך שאתם לא חיים את החיים שלכם כפי שהייתם רוצים לחיות אותם, אבל אנחנו כן יכולים להגיד, בתור מאמני NLP מנוסים, כי אתם וודאי פועלים על פי פרדיגמות ישנות, דפוסי פעולה אשר שימשו אתכם בעבר ואינם מועילים לכם עוד. בשביל זה אנחנו כאן, כדי לעזור לכם למצוא את הדרך בחזרה אל הייעוד שלכם.

השביל לשינוי מתחיל כאן

שינוי אמיתי מתחיל קודם כל בתוכנו, מתחיל כאשר אנחנו מקבלים את ההחלטה לשנות את מסלול החיים שלנו ולהתחקות אחר המחשבות שהביאו אותנו עד כאן, מתוך הבנה כי אנחנו מעוניינים לשנות אותן מין היסוד. אם אתם רוצים ליהנות מליווי של מאמני NLP מנוסים, אנחנו כאן כדי לסייע לכם בעניין הזה בדיוק. לפרטים ומידע נוסף, מוזמנים ליצור איתנו קשר ממש עכשיו.

הבחירה באימון כמקצוע לחיים

קורס NLP מומלץ

אם שמעתם בעבר על שיטת הטיפול הזו ואתם מעוניינים לשמוע עוד, אנחנו כאן, בבית ספר לאימון בשיטת קוד מנצח, בניהולו של אלון אולמן, נשמח להעניק לכם את כל המידע החסר לכם בנושא. קורס NLP מומלץ הוא למעשה ההזדמנות שלכם ליהנות מכלים חדשים, במטרה לשפר את איכות החיים שלכם ואת איכות החיים של המטופלים שלכם, במידה ותרצו לקחת את הידע שצברתם ולהעלות אותו מדרגה למעלה.

במאמר הבא נשתף אתכם בכל הידע שלנו על הנושא ובעיקר, נעורר אתכם לשאול את השאלה החשובה מכל, מה מונע מכם להתחיל לחיות את החיים עליהם אתם חולמים, עוד היום.

כמה מילים על שיטת הטיפול בNLP

את הרעיון החדשני הזה, לו אנחנו קוראים NLP ובאריכות: Neuro Linguistic Programming , התחיל להיחקר בשנות השבעים בארצות הברית. הטענה העומדת בבסיס השיטה הייתה, כי תשעים אחוד מהפעולות שלנו ביום יום ויותר, מקורן בהרגלים אותם אימצנו לאורך החיים. בין אם משום שאנחנו אוחזים ברעיון ודפוסי חשיבה בני כמה דורות אחורה ובין אם משום שאלו הפעולות אותן אימצנו לעצמנו לאורך השנים, בעקבות אירועים אותם עברנו. הרעיון הוא להתחקות אחר הרעיונות הללו ולבצע מהלכים פרקטיים שונים, במטרה לשנות את אותם דפוסי החשיבה. קורס NLP מומלץ הוא קורס בו אתם מקבלים גם את המידע התיאורטי וכמובן, את הכלים המעשיים ליצירת שינוי אמיתי.

המטרה שלנו היא להפוך את החיים שלכם לטובים יותר

עבורינו, השאלה היא ממש לא מה ההגדרה של קורס NLP מוצלח. השאלה המשמעותית יותר היא איך אנחנו יכולים להשתמש בכלים שלנו, כדי להביא את החיים שלכם למקום אחר, למציאות חדשה. אנחנו מאמינים כי דווקא משום שאנחנו עובדים עם כל כך הרבה מתאמנים ואנשי טיפול, לאורך שנים של עשייה, הרי שאצלנו תוכלו לקבל את התשובות שיאפשרו לכם לשנות את מסלול חייכם.

אם אתם רוצים לחיות אחרת, אם אתם מחפשים איך לממש את הפוטנציאל הגלום בכם, אין ספק כי אצלנו, בבית הספר לאימון בשיטת קוד מנצח, תמצאו את התשובות אותן אתם מחפשים. ממתינים לכם עכשיו בטלפון ובאתר האינטרנט.

בית הספר להכשרת מאמנים
בשיטת קוד המנצח

קוד האימון. הצלחה מעשית.

להגשת מועמדות לקוד האימון

      אני מעל גיל 27, עומד/ עומדת בתנאי הסף להגשת מועמדות ומעוניין/ מעוניינת שיחזרו אלי לפרטים נוספים.

    *הקבלה ללימודי אימון בביה"ס להכשרת מאמנים - קוד האימון, מותנית במילוי שאלון היכרות ועריכת ראיון קבלה אישי על ידי איש צוות בכיר.

    "השאלה היחידה שעומדת בינינו לבין כל מטרה שנרצה להשיג איננה האם אני יכול אלא מה אני מוכן לעשות כדי שזה יקרה ואיפה נמצאים הכלים, השיטות והסביבה ללמוד איך להגשים זאת"

    -- אלון אולמן

    Scroll to Top