לייעוץ והתאמה 077-4243441

ICF

איגוד הICF הוא איגוד האימון הבינלאומי והוא דוגל באימון אישי המכבד את המאמנים על כל גווניהם, נוכחותם ועיסוקיהם. האיגוד פועל מתוך אהבה ואמונה שהאדם הוא יצירתי, שלם, ויש בו את היכולות לעשות ולהגשים הכל. ועל כן, הוא יצר קוד אתי איכותי ומוקפד בדיוק לשם העברת המסר הזה למאמנים האישיים שיפעלו על בסיסו. 

בית הספר למאמנים אישיים, 'קוד האימון', דוגל בערכי מצוינת, אהבה וכבוד הדדי וכמובן שדוגל גם בקוד האתי של איגוד icf. בוגרי בית הספר מסייעים לאלפי אנשים להגשים חלומות, להגיע להתפתחות אישית וכלכלית וכל זאת בהסתמך על 'קוד המנצח', רב המכר של אלון אולמן, מאמן בכיר שהקים את בית הספר למאמנים.

מהו ICF ומדוע צריך אותו?

icf הוא איגוד אימון בינלאומי והוא יצר קוד אתי בסיסי וכללי שעל פיו יש להתבסס בכל שיטת אימון אישי. האימון האישי הוא קשר מתמשך ומקצועי ברמה גבוהה וליווי צמוד המסייע לאנשים לצמוח, להתפתח ולהשיג הגשמה. 

הקוד האתי למאמנים אישיים מבוסס על פרמטרים עיקריים וחשובים. על המאמן האישי להתנהל על פיהם:

• יש להבהיר, לגלות ולהיות בהתאמה מלאה עם רצונות הלקוחות.

• חשוב לעודד את הלקוחות לגילוי העצמי ולהגשמה.

• יש לסייע ללקוחות להפיק פתרונות ואסטרטגיות לפעולה מטעם עצמם.

• חשוב לראות בלקוחות כאחראיים, ואף לוודא שמבצעים חקירה באופן עצמאי. 

• יש לצפות מהלקוחות להיות אחראיים על ההחלטות שלהם ואף לדון בהחלטות אלו בהרחבה.

ההתנהלות המקצועית של מאמן אישי על סמך איגוד האימון הבינלאומי

כל מאמן ומאמנת אישיים מתנהלים באופן המשקף את אימון אישי באופן חיובי. ללא הצהרות המשליכות על החיים באופן שלילי. ללא הצהרות מטעות או שקריות ועל בסיס כיבוד הגישות המגוונות לאימון האישי. 

יש להיות במודעות מלאה לאופי האימונים האישיים ולהשפעה שהאימון מעניק ללקוחותיו. אם מאמן או מאמנת אישיים נמצאים בתקופת משבר וחווים בעיות אישיות עליהם לפנות אל ייעוץ מקצועי ולטפל בעצמם, ולא לטפל בלקוחות בתקופה זו. 

ההתנהלות חייבת להיות מבוססת על ידע נכון, מוכח, ולאחר ביצוע המחקרים המתאימים לתוצאותיו שכן יש הלשכות בלתי נפרדות על חיי הלקוחות. 

סודיות היא גולת הכותרת

סודיות ופרטיות היא אכן גולת הכותרת מעבר להכל. כאשר מדובר על האמון שיש בין מאמן או מאמנת אישיים לבן הלקוחות, אין על כך עוררין. יש לשמור על סודיות לגבי כל המידע המתקבל מהלקוחות, אסור לפרסם את שמות הלקוחות אלא אם כן התקבל אישור מיוחד לכך, ויש להמנע מניגוד אינטרסים. 

אם יש ניגוד אינטרסים ברקע, יש לחלוק את המידע עם הלקוחות באופן פתוח ונעים למציאת דרך ההתמודדות עם הסיטואציה. 

אימון אישי על בסיס icf יביא לתוצאות איכותיות, להתפתחות, להצלחה והגשמה עצמית. גם אתם כמאמנים תהיו מרוצים, וגם הלקוחות שלכם יגיעו לגבהים. 

הבחירה באימון כמקצוע לחיים

בית הספר להכשרת מאמנים
בשיטת קוד המנצח

קוד האימון. הצלחה מעשית.

להגשת מועמדות לקוד האימון

      אני מעל גיל 27, עומד/ עומדת בתנאי הסף להגשת מועמדות ומעוניין/ מעוניינת שיחזרו אלי לפרטים נוספים.

    *הקבלה ללימודי אימון בביה"ס להכשרת מאמנים - קוד האימון, מותנית במילוי שאלון היכרות ועריכת ראיון קבלה אישי על ידי איש צוות בכיר.

    "השאלה היחידה שעומדת בינינו לבין כל מטרה שנרצה להשיג איננה האם אני יכול אלא מה אני מוכן לעשות כדי שזה יקרה ואיפה נמצאים הכלים, השיטות והסביבה ללמוד איך להגשים זאת"

    -- אלון אולמן

    Scroll to Top