לייעוץ והתאמה 077-4243441

המדריך למערכת ההפעלה האנושית

הטמעת הרגלים

קמת בבוקר. מה הדבר הראשון שעשית? האם עלית על בגדי הספורט, צחצחת שיניים, שטפת פנים, שתית כוס מים או שהדבר הראשון שעשית היה לבדוק מיילים? המאמר עוסק בבחירות היומיומיות שאנו מקבלים שבסופו של דבר הופכות להיות הרגלים. לקריאה, היכנסו >>

‏איך גורמים לארגון שלם לדבר באותה השפה?

לפעמים לא צריך לנסוע רחוק כדי לפגוש אנשים מרתקים ולמזלנו, הם אפילו נמצאים כאן אצלנו בקוד האימון. אחד מהאנשים האלו הוא גולן אטד, שאחראי על תחום האימון בארגונים ומוביל תהליכי שינוי פורצי דרך המתרחשים בחברות. פגשנו אותו לראיון כדי לחדד, מה יש לעולם האימון להציע בתחום הארגוני. לקריאה, היכנסו>>

איך מתגברים על הפחד מכישלון

אם תחפשו כישלונות מפורסמים בגוגל, תקבלו למעלה מ50 מיליון תוצאות. כישלון בהגדרה המילונית, הנו המושג המנוגד להצלחה. מהו הצלחה ומהו כישלון? בילדות ובבגרות שלנו תמיד לימדו ודחפו אותנו להצלחות, אך ללמד אותנו כיצד להתמודד עם כישלון, זה לא במגרש. הסטריאוטיפ שיצרו בתודעה שלנו היא להיות אנשי ההצלחה.

הקשר בין המצב המנטלי שלנו להצלחה בחיים

אנחנו עסוקים בתסריטי שיחה בלמכור את המוצר שלנו. בעסקים, בניסיון להצליח כלכלית, להגיע לפסגת האושר, בזוגיות, במערכות היחסים, לא תמיד נצליח למכור את המוצרים או את השרות שלנו. מדוע זה לא עובד? קיים קשר ישיר בין המצב המנטלי שלנו לבין ההצלחה בחיים.

איך לנהל עובדים על בסיס החוזקות שלהם?

חשבתם לרגע מדוע לבזבז את הזמן בלכפות על העובדים משימות שהן לא הצד החזק שלהם? מאמר זה יציג סקירה של הנושאים שיביאו להבנה שעל הארגונים בארץ ובעולם לבצע טרנספורמציה בחשיבת הניהול של המשאב האנוש.

בית הספר להכשרת מאמנים
בשיטת קוד המנצח

קוד האימון. הצלחה מעשית.

Scroll to Top