לייעוץ והתאמה 077-4243441

המדריך למערכת ההפעלה האנושית

החופש הגדול – ממרחב הדאגה למרחב ההשפעה

מרבית חיינו הם חיים ללא מערכת שעות של משרד הבריאות. והנה החופש הגדול הגיע. בעמוד זה תוכלו לקרוא על 7 טיפים מנצחים לחוויה אחרת של החופש הגדול

הקשר בין אימון פיזי לאימון מנטלי

הקשר בין אימון פיזי למנטלי
כרצה למרחקים מזה שנים, אני יכולה לומר כי ללא האימון המנטלי, מתקיים קושי במתאמנים בעולם הספורט ביכולת ההתמדה שלהם.ן לאורך זמן, בהצבת מטרות והשגתן, ובהגדלת "טווחים" בהישגים. העולם דורש מאתנו את הצעד הבא, ולכן אימון מנטלי הנו תחום משלים להצלחות בעולם הספורט. חוסר הוודאות לאורך זמן, עם האימונים, זקוק לקפיצת מדרגה. קפיצת המדרגה היא התשוקה וה"רעב" להצבת מטרות, הישגיות, ויכולת התמודדות מול אתגרי שליטה פנימית וחיצונית.

לאמן אנשים, מה זה בעצם אומר?

לצד WALK THE TALK, למידה מתמדת חשובה והכרחית על מנת לשלוט ביד רמה בכלים האימוניים, לאמן בכלים העדכניים ביותר, להתמודד עם כל סוגיה שניתקל בה בחדר האימונים ביד רמה, או כפי שאנו קוראים לזה: להיות מאמן על. הכי טובים.ות שרק יש.

איך להפוך מבוס.ית למאמן.ת

איך להפוך מבוס.ית למנהל.ת
האם הכשרות המנהלים שעברתם עד היום הביאו אתכם להישגים טובים יותר בתחומכם? אתם משקיעים כל כך הרבה זמן ומשאבים בגיוס עובד.ת חדשים. משקיעים אנרגיה בתהליכי חניכה ולמידה על מנת להכניס אותו/אותה "לעניינים" מהר ככל האפשר. ופתאום – ביום בהיר אחד, אחרי שהשקעתם את מלוא מרצכם, הם פשוט קמים ועוזבים

אימון מנטלי וחג השבועות

מה הקשר בין אימון מנטלי (Coaching) וחג השבועות? תמיד תהינו מדוע אנו לובשים לבן בחג השבועות. אבל כמה מאתנו יודעים שהימים מפסח ועד שבועות הם פרק זמן שהוא כולו תרגול מנטאלי? ארבעים ותשעה ימים, שמגיעים לשיא העבודה המנטאלית בחג השבועות.

בית הספר להכשרת מאמנים
בשיטת קוד המנצח

קוד האימון. הצלחה מעשית.

Scroll to Top